جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.
  • بانوان انجمن رمان بوک قادر به شرکت در گروه گسترده نقد رمان بوک در تلگرام هستند. در صورت عضویت و حضور فعال در نمایه معاونت @MHP اعلام کرده تا امتیازی که در نظر گرفته شده اعمال شود. https://t.me/iromanbook

آموزشی اثر اضطراب بر خوانندگی [تکنیک کنترل استرس در خوانندگان]

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته آموزشات و تمرین گویندگی توسط ASHOB با نام اثر اضطراب بر خوانندگی [تکنیک کنترل استرس در خوانندگان] ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 406 بازدید, 29 پاسخ و 1 بار واکنش داشته است
نام دسته آموزشات و تمرین گویندگی
نام موضوع اثر اضطراب بر خوانندگی [تکنیک کنترل استرس در خوانندگان]
نویسنده موضوع ASHOB
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط ASHOB
موضوع نویسنده

ASHOB

سطح
5
 
˶⁠کاربر ویژه انجمن˶⁠
کاربر ویژه انجمن
May
2,069
6,799
مدال‌ها
6
به طور خلاصه، مشکل ساده است، ذهن ما به طور آگاهانه (که باید بر روی، آگاهی از مهارت ها تمرکز کند) شروع به امتحان از صحیح و غلط بودن مهارت ها می کند؛ تا اینکه شما را به این شک بیندازد که اکنون نظر شنوندگان چگونه است. نکند اشتباه کنم؟ نکند اشتباه خواندم؟ اگر اشتباه بخوانم چه می شود؟ نکند تمسخر شوم؟ ذهن درگیر مسائلی می شود که اصلا قرار نیست به وجود آید.
 
موضوع نویسنده

ASHOB

سطح
5
 
˶⁠کاربر ویژه انجمن˶⁠
کاربر ویژه انجمن
May
2,069
6,799
مدال‌ها
6
در صورتی که ذهن شما به دلیل مشغول شدن با این سوالات از انجام مهارت اصلی مورد نیاز باز می ماند و احتمال خطای شما به واقعیت بیشتر نزدیک می شود.اما اکنون تصور کنید اگر ذهن شما به جای آنکه پیرامون سوگواری برای اشتباهاتی که هنوز پیش نیامده باشد فقط و فقط به فکر ارائه آنچه مهارت دارد باشد؛ دیگر خود را به عنوان پیروز بالقوه آن اجرا می شناسد نه یک بازنده بالفعل.
 
موضوع نویسنده

ASHOB

سطح
5
 
˶⁠کاربر ویژه انجمن˶⁠
کاربر ویژه انجمن
May
2,069
6,799
مدال‌ها
6
به طور موثر ما مهارت خودمان را با استفاده از سیستم اشتباهی که در ناخودآگاه مغز پرورش می دهیم، مغز را برای انجام کار اشتباه تشویق می کنیم. خودآگاه شما آگاهانه و آهسته، نا امید و ناپایدار می شود، در حالی که ناخودآگاه شما خیلی سریع نسبت به نا امیدی ها تسلیم می شود و خودآگاه را نیز تسلیم می کند.
 
موضوع نویسنده

ASHOB

سطح
5
 
˶⁠کاربر ویژه انجمن˶⁠
کاربر ویژه انجمن
May
2,069
6,799
مدال‌ها
6

چگونه این سیستم را متوقف کنم؟​

ذهن خودتان را بشناسید و با افکارتان آشنا شوید.

این بسیار مهم است که هر ک.س درباره نحوه عملکرد سیستم بدن خودش اطلاعات در هر زمینه ای کسب کند.
 
موضوع نویسنده

ASHOB

سطح
5
 
˶⁠کاربر ویژه انجمن˶⁠
کاربر ویژه انجمن
May
2,069
6,799
مدال‌ها
6
این به معنای کسب مهارت مطالعاتی در زمینه های مختلف است. فلسفه، روانشناسی و رویکردهای مختلف علمی می تواند مفید و مناسب باشد هدف این است که رفتارهای ذهنی خود را در نظر بگیرید و درک کنید تا بتوانید آنها را به طور مناسب برای وظایف یادگیری (توسعه مهارت) و خود بیان (عملکرد) و تلاش روزانه برای موفقیت به کار بگیرید.
 
موضوع نویسنده

ASHOB

سطح
5
 
˶⁠کاربر ویژه انجمن˶⁠
کاربر ویژه انجمن
May
2,069
6,799
مدال‌ها
6

تجربیات اجراهای گذشته را یادداشت و بعد از هر اجرا به آنالیز آن بپردازید.

“من تحت فشار خوب نیستم، من همیشه از لحظات سخت فرار می کنم.”

این یک نقل قول مستقیم از کسی است که من در حال آموزش و درمان او بودم . او توانسته بود در اولین اجرای خود پس از بهبودی پولیپ حنجره خود، اجرای خیره کننده ای به نمایش بگذارد. اما هرچه از ابتدای جلسه می گذشت کیفیت اجرای او پایین می آمد با اینکه هیچگونه مشکلی برایش پیش نیامده بود.پس از اجرای او شروع به ارزیابی ادراکی خود از اجرای او کردم و متوجه شدم او نیز مانند بسیاری از هنرمندان در میانه اجرای خود اعتماد به نفسش را از دست داده است،و دیگر چشم انداز ایده آل از توانایی های خود را از دست داده است.
 
موضوع نویسنده

ASHOB

سطح
5
 
˶⁠کاربر ویژه انجمن˶⁠
کاربر ویژه انجمن
May
2,069
6,799
مدال‌ها
6
ما باید خودمان را از دستاوردهای قبلیمان، در هر دو عملکرد خوب و بد خارج کنیم، اگر می خواهیم در آینده بیشتر آن عملکرد های خوب را ایجاد کنیم؛ باید هر لحظه در کسب مهارت جدید کوشا باشیم. این روش به ما کمک می کند تا هر لحظه خود را آگاه از تغییرات بدانیم و به خود بگوییم که به تغییرات علمی و عملی جدید دنیای پیرامون خود مسلط هستم.
 
موضوع نویسنده

ASHOB

سطح
5
 
˶⁠کاربر ویژه انجمن˶⁠
کاربر ویژه انجمن
May
2,069
6,799
مدال‌ها
6
هنگامی که ما مهارت های خود را که در حال اجرا یا توسعه هستند ارزیابی می کنیم، ما یک رویکرد انتقادی را استخدام می کنیم، بنا براین نمیتوان از ذهن خود انتظار داشته باشیم ما را تایید و تشویق کند.هیچگاه در زمان علم آموزی و اجرای صحنه امتحان نکنید.
 
موضوع نویسنده

ASHOB

سطح
5
 
˶⁠کاربر ویژه انجمن˶⁠
کاربر ویژه انجمن
May
2,069
6,799
مدال‌ها
6

یاد بگیرید خود را دوست داشته باشید و خود را تشویق کنید.

کف دست هایتان عرق می کند، گلویتان خشک می شود، افزایش ضربان قلب سراغتان می آید، آدرنالین، درد در معده و… وقتی عصبی می شوید و می خواهید وارد دعوای خیابانی شوید ،علائمی که ذکر شد در شما ظاهر می شود.

جالب است بسیاری از خوانندگان علائم بالا را در هنگام اجرا نیز به همراه دارند!
 
موضوع نویسنده

ASHOB

سطح
5
 
˶⁠کاربر ویژه انجمن˶⁠
کاربر ویژه انجمن
May
2,069
6,799
مدال‌ها
6
بنابراین، آیا واقعا در اجرا فقط هیجان دارید؟ برای تفسیر این سیگنال ها روش خاصی استفاده می شود که به صورت اتوماتیک انجام می شود و ما هرگز آن را مطرح نمی کنیم، اما اگر می خواهید تغییر کنید، باید این مقاله را در دست داشته باشید
 
بالا پایین