جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.

همگانی از چه درسی بدتون میاد چرا؟

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته دیگر مقطع‌های علمی توسط Ela با نام از چه درسی بدتون میاد چرا؟ ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 741 بازدید, 6 پاسخ و 1 بار واکنش داشته است
نام دسته دیگر مقطع‌های علمی
نام موضوع از چه درسی بدتون میاد چرا؟
نویسنده موضوع Ela
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط رهاااا
موضوع نویسنده

Ela

سطح
5
 
'گوینده انجمن'
گوینده انجمن
کاربر ویژه انجمن
Jul
3,039
14,280
مدال‌ها
9
من خودم جغرافیا.. کلاً دوسش ندارم😂🥲



اسپم ممنوع
 

SHAHDOKHT

سطح
10
 
【مدیر ارشد بخش‌های ادبی】
پرسنل مدیریت
مدیریت ارشد انجمن
کاربر ممتاز
Jun
12,295
40,572
مدال‌ها
26
تاریخ دوست نداشتم
چون باهاش سازگاری نداشتم:/
 

-پریزاد-

سطح
6
 
کاربر رمان‌بوک
کاربر رمان‌بوک
Sep
3,705
13,283
مدال‌ها
12
ریاضی؛ چون حتا ساده ترین عبارت و مسائله ‌هاش رو درک نمیکنم دیگه چه برسه به اینکه بخوام تعداد روز رو محاسبه کنم.
علوم؛ واقعا خیلی پیچیده است:/ خب حس عصبی و پیام عصبی و پس سری به ما چه ربطی داره؟!
مطالعات ؛ چون همه‌یِ مطالعات ها تاریخ دارند.
زبان نصف و نیمه دوست ندارم
 

رهاااا

سطح
1
 
مهمان
May
164
1,238
مدال‌ها
3
عربی
مشخصه دیگه چون نمیفهممممممم😂
 
  • خنده
واکنش‌ها[ی پسندها]: Ela
بالا پایین