- Sep
- 659
- 1,150
- مدالها
- 2
تبدیل ایده ها به واقعیت چگونه است؟ چند بار در یک جلسه بوده اید و کسی به شما برای ایده های خوبی که مطرح کرده اید تبریک گفته است و در ادامه درخواست کرده شما با به خرج دادن ابتکار عمل آن ها را عملی کنید و ایده را به یک واقعیت تبدیل کنید؟ اکثر ایده های بزرگ و مهم همچنان خاموش و بی اثر باقی می مانند، زیرا مردم شجاعت، منابع، زمان و یا پول کافی برای اقدام موثر تبدیل ایده به واقعیت را ندارند. کسانی هم که اقدام می کنند، اکثرا به دلائل مختلف و عدم آشنایی با شرایط کار و سختی های موجود، به قدر کافی آماده نیستند و بنابراین با صرف زمان و پول، در بین راه، منابع خود را برای تبدیل رویا به واقعیت به هدر می دهند.
هیچ ک.س هرگز ایده شما یا پویایی های مرتبط با آن را مانند شما نمی شناسد و انجام نمی دهد. در این راستا، فقط خود شما هستید که در سفر پرماجرا و پرچالش واقعی کردن رویاها، نیاز دارید که در مورد خود و توانایی ها بیشتر اگاهی پیدا کنید و آموزش ببینید. همانطور که گفته های قدیمی این ادعا را تایید می کنند اگر کاری اسان باشد هر ک.س آن را انجام می دهد.
شاید به این دلیل که فرایند کشت یک ایده در یک واقعیت، چرخه نهایی و آخر کار نیست. به عنوان مثال، این مساله در شرکت های مبتنی بر ایده های بزرگ مشاهده می شود که پس از راه اندازی، برای حفظ موقعیت برتری خود در بازار، به اندازه کافی نوآورانه و یا رقابتی عمل نمی کنند و در صحنه باقی نمی مانند.
تبدیل ایده ها به واقعیت
تبدیل یک ایده به واقعیت، صرف نظر از سرمایه گذاری مورد نیاز زمانی و پولی، هرگز کار آسانی نیست. در واقع، بسیار هم دشوار است. این که آیا شما یک کارآفرین یا مدیر اجرایی یک شرکت هستید برای به اجرا در اوردن و نتیجه گرفتن صددرصدی کافی نیست. دادن ایده های سرنوشت ساز، بسیار شبیه به تولد یک کودک خواهد بود. شما باید مسئولیت پذیری بسیاری در برابر عواقب تصمیم گیری، صرف نظر از شرایط خود داشته باشید.هیچ ک.س هرگز ایده شما یا پویایی های مرتبط با آن را مانند شما نمی شناسد و انجام نمی دهد. در این راستا، فقط خود شما هستید که در سفر پرماجرا و پرچالش واقعی کردن رویاها، نیاز دارید که در مورد خود و توانایی ها بیشتر اگاهی پیدا کنید و آموزش ببینید. همانطور که گفته های قدیمی این ادعا را تایید می کنند اگر کاری اسان باشد هر ک.س آن را انجام می دهد.
شاید به این دلیل که فرایند کشت یک ایده در یک واقعیت، چرخه نهایی و آخر کار نیست. به عنوان مثال، این مساله در شرکت های مبتنی بر ایده های بزرگ مشاهده می شود که پس از راه اندازی، برای حفظ موقعیت برتری خود در بازار، به اندازه کافی نوآورانه و یا رقابتی عمل نمی کنند و در صحنه باقی نمی مانند.