جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.
  • بانوان انجمن رمان بوک قادر به شرکت در گروه گسترده نقد رمان بوک در تلگرام هستند. در صورت عضویت و حضور فعال در نمایه معاونت @MHP اعلام کرده تا امتیازی که در نظر گرفته شده اعمال شود. https://t.me/iromanbook

انشاء ربات پیشخدمت

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته قفسه انشاء توسط Puyannnn با نام ربات پیشخدمت ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 169 بازدید, 0 پاسخ و 1 بار واکنش داشته است
نام دسته قفسه انشاء
نام موضوع ربات پیشخدمت
نویسنده موضوع Puyannnn
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط Puyannnn
موضوع نویسنده

Puyannnn

سطح
4
 
مهمان
Sep
13,532
22,013
مدال‌ها
3
بند مقدمه (زمینه‌سازی)
با توجه به وارد شدن به عصر جدید و دنیای مدرن، عجیب نیست که از این پس در رستوران‌هایمان شاهد پذیرایی و سرو غذا توسط ربات‌های پیشخدمت باشیم. احتمالا انتظار داریم که این ربات‌ها عاری از هر گونه اشتباهی باشند و بدون هیچ خستگی و مشکلی، کارهای رستوران را انجام دهند. باید دید دانشمندان و محققان در طراحی یک ربات پیشخدمت از چه فاکتورهایی کمک می‌گیرند.

بندهای بدنه (متن نوشته)
آیا ربات‌های پیشخدمت می‌توانند کمی خم شده و به مشتریانی که تازه وارد رستوران می‌شوند، تعظیم کوچکی به نشانه احترام کنند؟ آیا حین دریافت سفارش مشتری‌ها و میهمانان رستوران، لبخندی بر لب‌ ربات‌های پیشخدمت جای می‌گیرد و یا این که نباید انتظار چنین چیزی را داشته باشیم؟ ربات‌های پیشخدمت دارای یک خاصیت بزرگ هستند و آن این است که از برخوردهای مختلف مشتری‌ها چیزی احساس نکرده و می‌توانند در مقابل تمام آن‌ها، رفتار یکسانی داشته باشند.

ربات‌های پیشخدمت می‌توانند بدون خستگی تمام روز را کار کنند و نیازی به استراحت کردن نخواهند داشت. آن‌ها از مشکلات زندگی شخصی خود تاثیر نمی‌گیرند و بدون آن که نیازی به حل مسائل داشته باشند، با تمام قوا کار خواهند کرد. اما به کار بردن ربات‌های پیشخدمت در رستوران‌ها، به شکلی نیز صمیمیت و احساس راحتی را از مشتریان خواهد گرفت. شما احتمالا نمی‌توانید گپ و گفتی با پیشخدمت داشته و نظر او را درباره طعم غذاها بپرسید!

ربات‌های پیشخدمت از قبل برنامه‌ریزی شده اند و حتما غذاهای خاصی را به شما پیشنهاد خواهند کرد که از قبل در برنامه آن‌ها قرار داده شده است. اما این نسل می‌توانند تحولی در صنعت رستوران‌داری ایجاد کرده و ارائه سرویس‌ها را به شکلی بهینه به انجام برسانند. به خصوص اگر ربات‌ها را در بخش ارسال غذا به درب منازل نیز به کار گیریم. به این صورت ارسال سفارشات در کمترین زمان صورت پذیرفته و نظم و ترتیب خاصی به خود می‌گیرند.

بند نتیجه گیری (جمع بندی)
اما در نهایت این غم انگیز است که در رستوران‌ها به جای پیشخدمت‌هایی که همیشه لبخندی دوستانه بر لب دارند و گاهی اوقات نیز خسته به نظر می‌رسند، ربات‌های بی‌احساس را ببینیم. من هنوز دوست دارم تا پایان عمر خود در هر رستوران کوچک و بزرگی که می‌روم، پیشخدمت‌های انسان را ببینم و حتی با خطاهای گاه و بی‌گاه آن‌ها نیز روبرو شوم. هنوز دوست دارم پیشخدمتی از سر بی‌دقتی ظرف سوپ را طوری روی میز بگذارد که سوپ از گوشه ظرف، سرریز شود. این برایم بارها دوست داشتنی‌تر از رباتی است که بدون نقص، کارها را به انجام می‌رساند
 
بالا پایین