جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.

چالش رمانت رو معمولا تایپ می‌کنی یا روی کاغذ می‌نویسی؟

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته گفتگو متفرقه کتاب توسط حنا نویس با نام رمانت رو معمولا تایپ می‌کنی یا روی کاغذ می‌نویسی؟ ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 608 بازدید, 15 پاسخ و 1 بار واکنش داشته است
نام دسته گفتگو متفرقه کتاب
نام موضوع رمانت رو معمولا تایپ می‌کنی یا روی کاغذ می‌نویسی؟
نویسنده موضوع حنا نویس
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط Sanai_paiiz

zahrasolimani

سطح
2
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
کاربر ممتاز
Jul
1,496
3,553
مدال‌ها
5
قدیما دفتر
الان خیلی وقته گوشی
 

رها؛

سطح
2
 
کاربر ویژه
کاربر ویژه انجمن
کاربر ممتاز
Nov
1,053
3,946
مدال‌ها
3
تایپ راحت تره
 

-pariya-

سطح
6
 
[ مدیر ارشد بخش‌های عمومی ]
پرسنل مدیریت
مدیریت ارشد انجمن
سرپرست انجمن
مدیر تالار رمان
میکسر انجمن
مترجم ارشد انجمن
آموزگار انجمن
عضو تیم تعیین سطح ادبیات
Jul
27,316
58,594
مدال‌ها
11
من رمان نمینویسم😁😁
 

-pariya-

سطح
6
 
[ مدیر ارشد بخش‌های عمومی ]
پرسنل مدیریت
مدیریت ارشد انجمن
سرپرست انجمن
مدیر تالار رمان
میکسر انجمن
مترجم ارشد انجمن
آموزگار انجمن
عضو تیم تعیین سطح ادبیات
Jul
27,316
58,594
مدال‌ها
11
منتها بنویسم حتما روی کاغذ
 

Sanai_paiiz

سطح
5
 
<|سرپرست بخش کتاب|>
پرسنل مدیریت
سرپرست انجمن
ویراستار انجمن
ناظر کتاب
ناظر تایید
مولف تیم روزنامه
کاربر ویژه انجمن
فعال انجمن
Jul
1,882
11,593
مدال‌ها
9
اصلا تایپی یه چیز دیگه اس
 
بالا پایین