تمرینها:
یه دلنوشته دربارهی "رفتن" بنویس.
ولی سه بار، با سه لحن مختلف:
یک بار خیلی سرد و منطقی
یک بار خیلی عاطفی و لطیف
یک بار طعنهدار و تلخ
بعد بررسی کنیم کدومش شبیه صدای واقعیه توئه.
یه خاطره معمولی رو بنویس. مثلاً "خوردن بستنی تو تابستون".
بعد اون خاطره رو به سه شکل بازنویسی کن، ببین لحن اصلی تو کجاست؟