جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.

آموزشی عکاسی پرتره کاربردی (تجاری)

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته هنرهای کاربردی توسط روژان با نام عکاسی پرتره کاربردی (تجاری) ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 307 بازدید, 35 پاسخ و 2 بار واکنش داشته است
نام دسته هنرهای کاربردی
نام موضوع عکاسی پرتره کاربردی (تجاری)
نویسنده موضوع روژان
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط روژان
موضوع نویسنده

روژان

سطح
0
 
همیار سرپرست فرهنگ و هنر
پرسنل مدیریت
همیار فرهنگ و هنر
ناظر آزمایشی
ناظر ادبیات
طراح آزمایشی
گوینده آزمایشی
فعال انجمن
Aug
2,351
6,343
مدال‌ها
2
این شاخه از عکاسی پرتره با هدف ایجاد تصویری حرفه‌ای و قابل اعتماد از افراد در محیط‌های کاری و تجاری انجام می‌شود.
شامل پرتره‌های شرکتی برای وب‌سایت‌ها و گزارش‌ها، و پرتره‌های CV برای رزومه‌های شغلی است.
تاکید بر ظاهر آراسته، نورپردازی مناسب و حالت چهره‌ای است که اعتماد به نفس و شایستگی را منتقل کند
 
موضوع نویسنده

روژان

سطح
0
 
همیار سرپرست فرهنگ و هنر
پرسنل مدیریت
همیار فرهنگ و هنر
ناظر آزمایشی
ناظر ادبیات
طراح آزمایشی
گوینده آزمایشی
فعال انجمن
Aug
2,351
6,343
مدال‌ها
2
عکاسی پرتره کاربردی (تجاری)
Applied (Commercial) Portrait Photography


عکاسی پرتره کاربردی یا تجاری، شاخه‌ای از عکاسی پرتره است که با هدف خاصی در دنیای تجارت، کسب‌وکار، برندسازی شخصی یا حرفه‌ای انجام می‌شود.
برخلاف پرتره‌های هنری یا شخصی که بیشتر بر نمایش احساسات، شخصیت یا زیبایی‌شناسی فرد متمرکز هستند، پرتره‌های کاربردی عمدتاً برای رساندن پیامی مشخص و تقویت اعتبار و اعتماد به فرد یا سازمان به کار می‌روند.
این نوع پرتره باید حرفه‌ای، باکیفیت و متناسب با هدف نهایی (مانند وب‌سایت شرکت، رزومه، شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای و…) باشد.
 
موضوع نویسنده

روژان

سطح
0
 
همیار سرپرست فرهنگ و هنر
پرسنل مدیریت
همیار فرهنگ و هنر
ناظر آزمایشی
ناظر ادبیات
طراح آزمایشی
گوینده آزمایشی
فعال انجمن
Aug
2,351
6,343
مدال‌ها
2
پرتره‌های شرکتی
(Corporate Portraits)
پرتره‌های
CV (Resume/CV Portraits)
 
موضوع نویسنده

روژان

سطح
0
 
همیار سرپرست فرهنگ و هنر
پرسنل مدیریت
همیار فرهنگ و هنر
ناظر آزمایشی
ناظر ادبیات
طراح آزمایشی
گوینده آزمایشی
فعال انجمن
Aug
2,351
6,343
مدال‌ها
2
پرتره‌های شرکتی
(Corporate Portraits)


پرتره‌های شرکتی، عکس‌هایی حرفه‌ای از مدیران، کارمندان، اعضای هیئت‌مدیره و سایر پرسنل یک سازمان هستند که به طور خاص برای استفاده در بسترها و مواد ارتباطی مرتبط با شرکت طراحی شده‌اند. این عکس‌ها می‌توانند برای وب‌سایت رسمی شرکت، گزارش‌های سالانه، بروشورها، مطبوعات، بیانیه‌های خبری، پروفایل‌های لینکدین و سایر شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، و حتی در محیط داخلی شرکت (مانند دیوارهای افتخار یا تابلوهای معرفی) مورد استفاده قرار گیرند.
 
موضوع نویسنده

روژان

سطح
0
 
همیار سرپرست فرهنگ و هنر
پرسنل مدیریت
همیار فرهنگ و هنر
ناظر آزمایشی
ناظر ادبیات
طراح آزمایشی
گوینده آزمایشی
فعال انجمن
Aug
2,351
6,343
مدال‌ها
2
هدف اصلی پرتره‌های شرکتی

ایجاد یک تصویر یکپارچه، قابل اعتماد و حرفه‌ای از نیروی انسانی شرکت است.
این پرتره‌ها به شرکت کمک می‌کنند تا چهره‌ای انسانی‌تر و در دسترس‌تر از خود ارائه دهد و اعتماد مشتریان، شرکا و سهام‌داران را جلب کند.
هر عکس باید منعکس‌کننده ارزش‌ها، فرهنگ و برند شرکت باشد.
 
موضوع نویسنده

روژان

سطح
0
 
همیار سرپرست فرهنگ و هنر
پرسنل مدیریت
همیار فرهنگ و هنر
ناظر آزمایشی
ناظر ادبیات
طراح آزمایشی
گوینده آزمایشی
فعال انجمن
Aug
2,351
6,343
مدال‌ها
2
ویژگی‌ها و نکات کلیدی

ظاهر حرفه‌ای و متناسب

پس‌زمینه

نورپردازی

ژست و حالت چهره

یکپارچگی بصری

کیفیت بالا
 
موضوع نویسنده

روژان

سطح
0
 
همیار سرپرست فرهنگ و هنر
پرسنل مدیریت
همیار فرهنگ و هنر
ناظر آزمایشی
ناظر ادبیات
طراح آزمایشی
گوینده آزمایشی
فعال انجمن
Aug
2,351
6,343
مدال‌ها
2
ظاهر حرفه‌ای و متناسب:

در عکاسی شرکتی، لباس و ظاهر فرد باید کاملاً با فرهنگ سازمانی و نوع کسب‌وکار همخوانی داشته باشد.
معمولاً شامل لباس‌های رسمی (کت و شلوار، لباس اداری) است که نشان‌دهنده جدیت، نظم و احترام به محیط کار است.
جزئیات کوچک مانند مدل موی آراسته، آرایش ملایم و عدم استفاده از زیورآلات پر زرق و برق، اهمیت زیادی دارد.
هدف این است که فرد، آماده برای یک جلسه مهم به نظر برسد.
 
موضوع نویسنده

روژان

سطح
0
 
همیار سرپرست فرهنگ و هنر
پرسنل مدیریت
همیار فرهنگ و هنر
ناظر آزمایشی
ناظر ادبیات
طراح آزمایشی
گوینده آزمایشی
فعال انجمن
Aug
2,351
6,343
مدال‌ها
2
نکته کاربردی

از فرد بخواهید لباسی بپوشد که در آن احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشد، اما در عین حال، پیام حرفه‌ای بودن را منتقل کند.
پیراهن‌های بدون طرح شلوغ، رنگ‌های خنثی و تیره معمولاً گزینه‌هایی عالی هستند
 
موضوع نویسنده

روژان

سطح
0
 
همیار سرپرست فرهنگ و هنر
پرسنل مدیریت
همیار فرهنگ و هنر
ناظر آزمایشی
ناظر ادبیات
طراح آزمایشی
گوینده آزمایشی
فعال انجمن
Aug
2,351
6,343
مدال‌ها
2
پس‌زمینه:

پس‌زمینه در پرتره‌های شرکتی باید ساده، خلوت و بدون عناصر مزاحم باشد تا تمام توجه بیننده به سوژه (فرد) معطوف شود.
اغلب از دیوارهای تک‌رنگ (خاکستری، آبی تیره، سفید) یا فضاهای دفتری با عمق میدان کم استفاده می‌شود تا سوژه از پس‌زمینه متمایز شود.
گاهی نیز از فضای داخلی یا خارجی شرکت با رعایت اصل سادگی، برای انتقال حس محیط کار استفاده می‌شود.
 
موضوع نویسنده

روژان

سطح
0
 
همیار سرپرست فرهنگ و هنر
پرسنل مدیریت
همیار فرهنگ و هنر
ناظر آزمایشی
ناظر ادبیات
طراح آزمایشی
گوینده آزمایشی
فعال انجمن
Aug
2,351
6,343
مدال‌ها
2
نکته کاربردی

از پس‌زمینه‌هایی با بافت یا رنگ‌های تند و شلوغ پرهیز کنید.
یک دیوار ساده یا حتی یک بلور محو از فضای دفتری، کار شما را حرفه‌ای‌تر نشان می‌دهد.
 
بالا پایین