- Aug
- 2,815
- 21,384
- مدالها
- 4
خطر لو رفتن داستان
پسرکشی آخرین ساخته محمدهادی کریمی است که در بخش خارج از مسابقه جشنواره سی و هشتم به نمایش درآمد. فیلمی که به گفته هیئت انتخاب این رویداد، در بالای فهرست فیلمهای رزرو بوده است و با نرسیدن بهموقع خورشید مجید مجیدی، امکان نمایش در جشنواره را یافت. حالا هم پسرکشی وارد اکران آنلاین شده است و خیلی زودتر از بسیاری از رقبایش در جشنواره به مخاطب میرسد.
پسرکشی آشکارا در ادامه جهان داستانی اثر قبلی فیلمساز، کمدی انسانی قرار دارد. بااینحال، چندین پله پایینتر است، چه ازلحاظ محتوا و چه ازلحاظ فرم. پسرکشی نهحرفی برای عرضه دارد و نه اساساً به سینما نزدیک میشود. یک اثر آشفته و درهم و بهشدت حوصله سر بر. کریمی بازهم سعی میکند نگاه فلسفیاش را به سینمای اجتماعی تحمیل کند، اما این بار بیشتر از قبل شکست میخورد.
کریمی در نشست خبری فیلم در حاشیه جشنواره فجر گفته بود که این فیلم را با الهام از شعری از مولانا ساخته است و هدفش، ترویج عشق به همنوع بوده است. اما پسرکشی فقط در کسب دو هدف موفق است. اول تلقین تجربهای نزدیک به مرگ از کسالت برای مخاطب و دوم کشتار سینما.
پسرکشی آخرین ساخته محمدهادی کریمی است که در بخش خارج از مسابقه جشنواره سی و هشتم به نمایش درآمد. فیلمی که به گفته هیئت انتخاب این رویداد، در بالای فهرست فیلمهای رزرو بوده است و با نرسیدن بهموقع خورشید مجید مجیدی، امکان نمایش در جشنواره را یافت. حالا هم پسرکشی وارد اکران آنلاین شده است و خیلی زودتر از بسیاری از رقبایش در جشنواره به مخاطب میرسد.
پسرکشی آشکارا در ادامه جهان داستانی اثر قبلی فیلمساز، کمدی انسانی قرار دارد. بااینحال، چندین پله پایینتر است، چه ازلحاظ محتوا و چه ازلحاظ فرم. پسرکشی نهحرفی برای عرضه دارد و نه اساساً به سینما نزدیک میشود. یک اثر آشفته و درهم و بهشدت حوصله سر بر. کریمی بازهم سعی میکند نگاه فلسفیاش را به سینمای اجتماعی تحمیل کند، اما این بار بیشتر از قبل شکست میخورد.
کریمی در نشست خبری فیلم در حاشیه جشنواره فجر گفته بود که این فیلم را با الهام از شعری از مولانا ساخته است و هدفش، ترویج عشق به همنوع بوده است. اما پسرکشی فقط در کسب دو هدف موفق است. اول تلقین تجربهای نزدیک به مرگ از کسالت برای مخاطب و دوم کشتار سینما.