"به نام خدا"
نویسندهها به نظر آدمهای ساکت و بیهیجانی میآیند. آدمهایی که انگار اگر در یک مهمانی آنها را ببینیم، حس میکنیم هیچ هیجانی در وجودشان نیست. اما طوری با کلمات میخکوبمان میکنند که انگار در همان نگاههای ساکتشان، دارند نقشه و توطئه یک داستان جدید را طراحی میکنند! اما این نویسندههای ساکت چه طوری این طراحی پیچیده را انجام میدهند؟ جواب خیلی ساده است! با ایجاد کشمکش داستانی در رگ و پی روایتشان! کشمکش داستانی یکی از پیچیده ترین و جدیترین وظایفی است که یک نویسنده دارد! زیرا کشمکش داستانی، اولین دلیلی است که ما یک داستان را دنبال می کنیم. اما همین اولین دلیل، می تواند آخرین دلیل هم باشد اگر خوب انجامش ندهیم. در این مقاله، پیشنهادهایی برایتان دارم که آدرنالین مخاطب را تا سر حد جنون بالا ببرید! تعلیق داستانی، دومین جلسه از کلاس داستان نویسی اینجا داستان است که مسلماً نکات خیلی زیادی در مورد تعلیق در این کلاس ها خواهم گفت.
نویسندهها به نظر آدمهای ساکت و بیهیجانی میآیند. آدمهایی که انگار اگر در یک مهمانی آنها را ببینیم، حس میکنیم هیچ هیجانی در وجودشان نیست. اما طوری با کلمات میخکوبمان میکنند که انگار در همان نگاههای ساکتشان، دارند نقشه و توطئه یک داستان جدید را طراحی میکنند! اما این نویسندههای ساکت چه طوری این طراحی پیچیده را انجام میدهند؟ جواب خیلی ساده است! با ایجاد کشمکش داستانی در رگ و پی روایتشان! کشمکش داستانی یکی از پیچیده ترین و جدیترین وظایفی است که یک نویسنده دارد! زیرا کشمکش داستانی، اولین دلیلی است که ما یک داستان را دنبال می کنیم. اما همین اولین دلیل، می تواند آخرین دلیل هم باشد اگر خوب انجامش ندهیم. در این مقاله، پیشنهادهایی برایتان دارم که آدرنالین مخاطب را تا سر حد جنون بالا ببرید! تعلیق داستانی، دومین جلسه از کلاس داستان نویسی اینجا داستان است که مسلماً نکات خیلی زیادی در مورد تعلیق در این کلاس ها خواهم گفت.