جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.

نقد و بررسی بازی‌ها بازی Diablo Immortal

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته بازی و کنسول توسط خانمِ فام. با نام بازی Diablo Immortal ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 1,269 بازدید, 38 پاسخ و 5 بار واکنش داشته است
نام دسته بازی و کنسول
نام موضوع بازی Diablo Immortal
نویسنده موضوع خانمِ فام.
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط خانمِ فام.
موضوع نویسنده

خانمِ فام.

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Oct
4,121
18,212
مدال‌ها
3
به‌طور دقیق‌تر، پس از رسیدن به نقطه‌ای خاص در مسیر اصلی داستان، شما برای اینکه بتوانید مأموریت بعدی را انجام دهید، ناچار به رساندن شخصیت اصلی به سطح کاراکتر خاصی هستید و در این قسمت از بازی، فعالیت‌های در دسترس و پاداشی که روی درجه سختی نرمال دریافت می‌کنید، به شکلی است که باید مدام با انجام کار‌های تکراری، خودتان را به‌سطح موردنظر برسانید و پس از انجام چند مأموریت اصلی، دوباره این شرایط تکرار و رفته رفته هم سخت‌تر می‌شود.
 
موضوع نویسنده

خانمِ فام.

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Oct
4,121
18,212
مدال‌ها
3
اما خب به هر حال وقتی که پس از سپری کردن این پروسه بالاخره به سطح ۶۰ می‌رسید و احتمالا داستان را هم به پایان می‌رسانید، بازی وارد فاز End Game می‌شود؛ جایی که می‌توانید کاراکتر را از آن‌جا به‌بعد در قالب سطح Paragon ارتقا بدهید و به‌ازای هر ارتقا، یکی از آپگرید‌های مربوط‌به این بخش را باز کنید که شامل مواردی مثل افزایش سلامتی، میزان ضربه به دشمنان و یک سری هم خصوصیات Passive دیگر می‌شوند.
 
موضوع نویسنده

خانمِ فام.

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Oct
4,121
18,212
مدال‌ها
3
همچنین در این حالت قابلیت بالا بردن درجه سختی هم فعال می‌شود که نتیجه آن، قوی‌تر شدن دشمنان و در عوض XP بیشتر یا آیتم‌های ارزشمند‌تر است.
 
موضوع نویسنده

خانمِ فام.

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Oct
4,121
18,212
مدال‌ها
3
محتوای End Game بازی، روی کاغذ نوید تجربه‌ای را می‌دهد که برای مدت طولانی، می‌توان مشغول تجربه آن شد و در دسترس بودن درجه سختی‌های بالاتر با رسیدن به سطح Paragon خاص و در نمای اول تنوع بالای فعالیت‌ها، نشان از تجربه‌ای دارد که برای بازی طولانی‌مدت طراحی شده است.
 
موضوع نویسنده

خانمِ فام.

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Oct
4,121
18,212
مدال‌ها
3
بااین‌حال این لذت و هیجان ناشی از غرق شدن در این فعالیت‌ها، نهایت چند روز دوام خواهد داشت و پس از آن، بازیکن به‌نوعی خودش را گرفتار در یک لوپ از فعالیت‌های تکراری پیدا می‌کند و حتی پس از مدتی، صرفا از روی عادت و برای رسیدن به تعداد معینی از برخی فعالیت‌ها که هر روز رفرش می‌شوند، مشغول بازی می‌شود.
 
موضوع نویسنده

خانمِ فام.

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Oct
4,121
18,212
مدال‌ها
3
به‌طور دقیق‌تر، شما فعالیت‌های مختلفی مثل Bounty‌ها، پاک‌سازی انواع مختلفی از دانجن‌ها و حتی مأموریت‌های فرعی را در قسمت Codex بازی پیدا می‌کنید که با انجام دادن‌شان، می‌توانید پاداش‌های مختلفی بگیرید و سطوح جدیدی از بتل پس بازی را باز کنید که خودِ این کار هم XP زیادی به‌تان می‌دهد و پروسه ارتقا کاراکتر را سریع‌تر می‌کند.
 
موضوع نویسنده

خانمِ فام.

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Oct
4,121
18,212
مدال‌ها
3
بااین‌حال مشکل اینجا است که خودِ طراحی این فعالیت‌ها، شامل تنوع خیلی خاصی نمی‌شود و مثلا بانتی‌ها نهایتا از چهار یا پنج حالت بیشتر نیستند و صرفا باید در محیط‌های مختلف اقدام به کشتن تعداد مشخصی از دشمنان کنید یا دانجن‌های بازی هم به همین شکل نهایتا تنوع‌شان از انگشتان دست دست درازی نمی‌کند و در نتیجه پس از مدتی این تکراری شدن طراحی کلی فعالیت‌ها و انجام دادن چندین و چند باره آن‌ها، به تجربه کلی بازی ضربه می‌زند و آن را دیگر یکنواختی می‌کند.
 
موضوع نویسنده

خانمِ فام.

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Oct
4,121
18,212
مدال‌ها
3
محتوای اندگیم دیابلو ایمورتال درگیر یک لوپ از فعالیت‌های تکراری است و وقتی برای فرار از این یکنواختی سراغ محتوای PvP بروید، تاثیر زیاد پول واقعی روی قوی‌تر شدن شخصیت‌ها تو ذوق خواهد زد
 
بالا پایین