•Nazi•
سطح
3
◇همیار سرپرست بخش عمومی◇
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست انجمن
مدیر تالار کپیست
کاربر ویژه انجمن
- Jan
- 2,080
- 8,726
- مدالها
- 6
این دستور پخت برای وقتاییه که فر حس قهر کردنش گل کرده و کار کردن باهاش سخته! (چه جالب! فر هم احساسات داره)
اسمش شیرینی تابهایه که بدون فر پخته میشه ولی با عشق و خلاقیت، درست مثل یه قهرمان که بدون شمشیر هم میتونه بدرخشه! (دیگه زیادی هندی شد)
اسمش شیرینی تابهایه که بدون فر پخته میشه ولی با عشق و خلاقیت، درست مثل یه قهرمان که بدون شمشیر هم میتونه بدرخشه! (دیگه زیادی هندی شد)
آخرین ویرایش: