جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.

همگانی اون هیولای زندگیت که دستی رو محکم گرفته و همه جا همراهته چیه؟

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته متفرقه عکس توسط YEGANEH.B با نام اون هیولای زندگیت که دستی رو محکم گرفته و همه جا همراهته چیه؟ ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 1,181 بازدید, 25 پاسخ و 5 بار واکنش داشته است
نام دسته متفرقه عکس
نام موضوع اون هیولای زندگیت که دستی رو محکم گرفته و همه جا همراهته چیه؟
نویسنده موضوع YEGANEH.B
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط *Ballerina*

دردانه

سطح
2
 
کاربر فعال انجمن
فعال انجمن
کاربر رمان‌بوک
Jun
2,442
49,176
مدال‌ها
3
من هیولای زندگیم همیشه خودم بودم که دست خودمو گرفتم و همه جا بردم اما انگیزه این هیولا از اول این بوده روی پای خودش وایسه و به کسی نیاز نداشته باشه هر وقت به کسی تکیه کردم کم آوردم
 

آبـی؛

سطح
5
 
مدیر تالار ترجمه
پرسنل مدیریت
مدیر تالار موسیقی
مدیر تالار ترجمه
ویراستار ارشد
گوینده انجمن
مترجم انجمن
کاربر ممتاز
عضو تیم تعیین سطح ادبیات
Jun
5,086
37,207
مدال‌ها
10
من همیشه هیولای زندگی خودم بودم
چه خوب چه بد...
 
همیار سرپرست کتاب
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست انجمن
منتقد ارشد کتاب
ناظر کتاب
ناظر تایید
کاربر ممتاز
Jul
813
17,821
مدال‌ها
3
این روزا من، هر دوتا دستم، توی دست دوتا هیولاست... بعضی وقتا به پاهامم می‌چسبند!
یکیش نشستن غبار پیری و شکستن و تا خوردن قد و قواره پدرها و مادرهامون هست. واقعاً دیدن چین و چروکای هر روزه و تا خوردن قدشون و از همه بدتر ترس از دست دادنشون، مثل موشی از درون می‌جوتم. 👺🖐️
یکی دیگه‌ش، دیدن مسائل سخت اجتماعی و آسیب‌هایی که می‌بینم، دوست‌داشتنی‌ترین افراد زندگیم رو می‌بلعه. 👹🖐️
و اون دوتا که به پاهام می‌چسبند، مدام بهم میگن حالا اگه می‌تونی با وزن ما، محکم وایسا، صاف راه برو. ببینیم تا کی می‌تونی صدای شکستنت رو در نیاری. 🦵😈🦶👿
 
بالا پایین