- Aug
- 717
- 8,445
- مدالها
- 2
دختر چشم و ابرو مشکی (عکستون را دیدم) که پرانرژی و کمی شیطونهظاهری_ دختری زیبا با موهای مشکی و براق
باطنی_ کسی که دوست ندارد سر زبان کسی بیفتد و دوست دارد همیشه با همه با تعامل برخورد کنه
با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشتهباشید.
اکنون ثبتنام کنید!دختر چشم و ابرو مشکی (عکستون را دیدم) که پرانرژی و کمی شیطونهظاهری_ دختری زیبا با موهای مشکی و براق
باطنی_ کسی که دوست ندارد سر زبان کسی بیفتد و دوست دارد همیشه با همه با تعامل برخورد کنه
ممنونم عزیزمدختر چشم و ابرو مشکی (عکستون را دیدم) که پرانرژی و کمی شیطونه
دختری بامنطق با اخلاق و کمی هم حساسدختر چشم و ابرو مشکی (عکستون را دیدم) که پرانرژی و کمی شیطونه
شیطون، فعال، بیکاردختری بامنطق با اخلاق و کمی هم حساس
من و میشناسی🤣🤣شیطون، فعال، بیکار
دختر مهربون که خودشو غرق کاراش کرده و مدیر شدهمن و میشناسی🤣🤣
کار بلد، فعال و وظیفه شناس
ما که پول نداشتیم دماغمان را عمل کنیم و گونه بکاریم، ما که خط لب نداشتیم و مژه مصنوعی نداشتیم، ما که موی بلوند و قد بلند نداشتیم، ما که چشمهایمان رنگی نبود؛ رفتیم و کتاب خواندیم! و با هر کتابی که خواندیم، دیدیم که زیباتر شدیم، آنقدر که هربار که رفتیم در آینه نگاه کردیم، گفتیم: خوب شد خدا ما را آفرید وگرنه جهان چیزی از زیبایی کم داشت. میدانی آن جراح که هرروز ما را زیباتر میکند، اسمش چیست؟ اسمش "کتاب" است! چاقویش درد ندارد، امّا همهاش درمان است. هزینهاش هرقدر هم که باشد به این زیبایی میارزد. من نشانی مطب این پزشک را به همه ی شما می دهم: رمان بوک! بی وقت قبلی داخل شوید! این طبیب مشفق، اینجا نشسته است، منتظر شماست!
*ثبت نام*
سلام مهمان عزیز
برای حمایت از نویسندگان محبوب خود و یا نشر آثارتان به خانواده رمان بوک بپیوندید:
کلیک برای: عضویت در انجمن رمان بوک