- Nov
- 4,013
- 23,426
- مدالها
- 6
زهرای بندهخدازری رو میگه حیاط خان
با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشتهباشید.
اکنون ثبتنام کنید!زهرای بندهخدازری رو میگه حیاط خان
چطوری جاذابسلام عزیزان
هنوز دارن فکر میکنن درباره چی غر بزننمحفلی برای غرغر؟
پس غرغرهاش کو؟
ممنون عزیزمچطوری جاذاب
تو پایه همه چیز هستی عزیز جانمسلام
نق و نوق را منم پایه ام
موضوع نق نداریمسلام
نق و نوق را منم پایه ام
دالیم 😎😎موضوع نق نداریم
وگرنه همه پایه ایم
ما که پول نداشتیم دماغمان را عمل کنیم و گونه بکاریم، ما که خط لب نداشتیم و مژه مصنوعی نداشتیم، ما که موی بلوند و قد بلند نداشتیم، ما که چشمهایمان رنگی نبود؛ رفتیم و کتاب خواندیم! و با هر کتابی که خواندیم، دیدیم که زیباتر شدیم، آنقدر که هربار که رفتیم در آینه نگاه کردیم، گفتیم: خوب شد خدا ما را آفرید وگرنه جهان چیزی از زیبایی کم داشت. میدانی آن جراح که هرروز ما را زیباتر میکند، اسمش چیست؟ اسمش "کتاب" است! چاقویش درد ندارد، امّا همهاش درمان است. هزینهاش هرقدر هم که باشد به این زیبایی میارزد. من نشانی مطب این پزشک را به همه ی شما می دهم: رمان بوک! بی وقت قبلی داخل شوید! این طبیب مشفق، اینجا نشسته است، منتظر شماست!
*ثبت نام*
سلام مهمان عزیز
برای حمایت از نویسندگان محبوب خود و یا نشر آثارتان به خانواده رمان بوک بپیوندید:
کلیک برای: عضویت در انجمن رمان بوک