جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.

انیمیشن امعرفی انیمیشن | انیمیشن های 2020

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته معرفی فیلم و سریال توسط |Queen| با نام امعرفی انیمیشن | انیمیشن های 2020 ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 1,973 بازدید, 35 پاسخ و 3 بار واکنش داشته است
نام دسته معرفی فیلم و سریال
نام موضوع امعرفی انیمیشن | انیمیشن های 2020
نویسنده موضوع |Queen|
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط |Queen|
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
موضوع نویسنده

|Queen|

سطح
4
 
کاربر ممتاز
کاربر ممتاز
Nov
2,327
13,768
مدال‌ها
3
انیمیشن مدفن کرم‌های شب‌تاب – Grave of the Fireflies –
(دارای مفاهیم انسانی، اما به سبب القا کردن غم زیاد شاید برای کودکان مناسب نباشد یا بهتر باشد که با نظارت تماشا شود)


مدفن کرم‌های شب‌تاب یک فیلم تراژدی انیمه به کارگردانی و نویسندگی ایسائو تاکاهاتا است. این نخستین فیلم تولیدشده توسط شینچوشا است که کارهای تولیدی انیمهٔ آن در استودیو جیبلی انجام شده‌است. این اثر یک فیلم اقتباسی از رمانِ شبه خودزندگی‌نامهٔ مدفن کرم‌های شب‌تاب نوشتهٔ آکیوکی نوساکا است که با هدف عذرخواهی شخصی او از خواهرش که در جنگ جهانی دوم بر اثر سوء تغذیه جان باخت نوشته شده‌است. این انیمه اغلب به عنوان یک فیلم ضدجنگ شناخته می‌شود.

ماجرای فیلم که عمدتاً در ژاپن و در زمان جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد، روایت پسری جوانی به نام سیتا، است که پس از مرگ مادرش می‌خواهد از خواهر کوچکترش ستسوکو مراقبت کند.

داستان از یک حمله هوایی به ژاپن آغاز می‌شود. سیتا به همراه ستسوکو به پناهگاه می‌روند و منتظر آرام شدن اوضاع می‌مانند. وقتی وضعیت دوباره به حالت عادی برمی گردد، آن‌ها به دنبال مادرشان که زودتر به پناهگاه رفته بود می‌گردند اما او را درحالی که به شدت زخمی شده در یک بیمارستان پیدا می‌کنند. مادر چند روز بعد جان خود را از دست می‌دهد و از آنجا که پدر هم در نیروی دریایی مشغول خدمت است، سیتا مجبور می‌شود به همراه خواهرش پیش عمه‌شان زندگی کنند. عمه در ابتدا آن‌ها را با آغوش باز می‌پذیرد اما به مرور زمان که زندگی در شرایط جنگ سخت‌تر می‌شود، رفتارش با آن‌ها بدتر می‌شود…
 
موضوع نویسنده

|Queen|

سطح
4
 
کاربر ممتاز
کاربر ممتاز
Nov
2,327
13,768
مدال‌ها
3
انیمیشن وال-ئی – WALL·E


کارگردان: اندرو استانتون.
فیلمنامه: اندرو استانتون، جیم ریردان بر اساس داستانی از استانتون و پیتر داکتر.
موسیقی: تامس نیومن.
محصول ٢٠٠٨ آمریکا.

قرن بیست و دوم. ابر شرکت Buy n Large که کنترل اقتصادی و سیاسی کره زمین را به دست گرفته، بعد از پوشانیده شدن سطح تمامی سیاره از زباله های به جا مانده از فراورده های همین شرکت، سفینه ای را با تعدادی از انسان ها روانه فضا کرده تا زیستگاهی مناسب بیابند. چون زباله ها باعث شده رویش گیاه در سطح زمین از میان رفته و ادامه حیات غیر ممکن شود.

تنها موجودات باقیمانده روی زمین زباله جمع کن های مکانیکی بودند که همگی یکی بعد از دیگری از کار افتاده اند و تنها یکی از آنها که هوشمندتر از بقیه به نظر می رسد، با تعمیر خود نجات یافته و به کار جمع آوری و فشرده کردن زباله ها ادامه می دهد.

این روبات زباله جمع کن وال-ئی نام دارد و روزهای یکنواختی را در تنهایی سپری می کند. تنها مونس او یک سوسک و اشیای یافته شده از میان زباله ها هستند که وال-ئی آنها را چون گنجینه ای در مخفی گاه خود گرد آورده است. تا اینکه یک روز به گیاهی که تازه سر از خاک بیرون آورده برخورد کرده و آن را به مجموعه اشیای خود اضافه می کند. مدتی کوتاه بعد سفینه ای به زمین نشسته و روبات فوق مدرن و مونثی به نام ایو را در آنجا رها می کند.
وال-ئی که ابتدا از قدرت تخریب ایو ترسیده، اندک اندک خود را به او نزدیک کرده و دوستی او را به دست می آورد. اما زمانی که ایو را به مخفی گاه خود برده و گیاه را به او نشان می دهد، اتفاقی غریب می افتد. سفینه بازگشته و ایو را با خود می برد. اما وال-ئی که شیفته ایو شده، حاضر به از دست دادن وی نیست و خود را به سفینه چسبانده و راهی فضا می شود…
 
موضوع نویسنده

|Queen|

سطح
4
 
کاربر ممتاز
کاربر ممتاز
Nov
2,327
13,768
مدال‌ها
3
فیلم انیمیشن شاهزاده خانم مونونوکه – princess mononoke
سال تولید : ۱۹۹۷
کارگردان : هایائو میازاکی
فیلمنامه‌نویس : هایائو میازاکی
نوع فیلم : رنگی، ۱۳۴ دقیقه. نقاشی متحرک.

قرن چهاردهم میلادی، ژاپن. ̎شاهزاده خانم مونونوکه̎ نبردی شگفت‌انگیز میان خدایان حیوانات در جنگل و انسان‌ها را شرح می‌دهد… ̎شاهزاده آشیتاکا̎ی جوان (ماتسودا)، پس از حمله یک گراز اهریمنی دچار بیماری لاعلاجی می‌شود و تنها راه نجاتش یافتن پادزهر است. او باید به شرق سفر کند و از ̎شی‌شی‌گامی̎، خدای گوزن‌گون کمک بگیرد، ولی وقتی به مقصد می‌رسد، در می‌یابد که میان انسان‌ها و حیوانات جنگل بر سر ̎غارت مدام زمین̎ جنگ در گرفته است…

تخیل رها، منحصر به فرد و تصویرسازی غریب و بدیع این نقاشی متحرک افسانه‌ای شرقی فقط از استادی مثل میازاکی برمی‌آید. سنت پرسابقه و درخشان هنر نقاشی متحرک در ژاپن با شیوه خاص شخصیت‌پردازی و روایت‌گری میازاکی ترکیبی ویژه و تماشائی ساخت و پرفروش‌ترین فیلم سینمای ژاپن تا آن زمان شد.

مایه اصلی شاهزاده خانم مونونوکه از درگیری خدایان و انسان‌ها و صنعت ریشه می‌گیرد و الگوی سفر را به‌عنوان کهن‌ترین قالب خلق حماسه به‌کار می‌̎یرد تا از تلفیق این مایه‌های قدیمی با ترکیب بصری تازه‌اش، به دنیای تکراری نقاشی متحرک‌های این سال‌ها رنگ و جلائی ببخشد. ̎بانو ابوشی̎ یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های شرور نقاشی متحرک است و جانوران عجیب و غریبی که شاهزاده در طول سفرش با آن‌ها مواجه می‌شود، نشان از خلاقیتی برجسته دارند
 
موضوع نویسنده

|Queen|

سطح
4
 
کاربر ممتاز
کاربر ممتاز
Nov
2,327
13,768
مدال‌ها
3
فیلم انیمیشن داستان اسباب‌بازی – TOY STORY


سال تولید : ۱۹۹۵
کارگردان : جان لاسه‌تر
فیلمنامه‌نویس : اندرو استنتن، جوئل کوئن، الک سوکولو و جاس ویدون، بر مبنای داستانی نوشتهٔ پیتر داکتر، جو رنفت و لاسه‌تر
نوع فیلم : رنگی، ۸۰ دقیقه، نقاشی متحرک

رنجر فضائی، ̎باز̎ ( آلن)، اسباب‌بازی جدیدی است که وارد مجموعه اسباب‌بازی‌های جورواجور و از همه رنگ پسر بچهٔ شش سال، ̎اندی̎ (موریس) می‌شود. حسادت کابوی عروسکی، ̎وودی̎ (هنکس) به محبوبیت او باعث می‌شود هردو ماجراهای پردردسری را پشت سر بگذارند تا اینکه در نهایت بتوانند، در حالیکه دوست شده‌اند، شب کریسمس را در خانه گرم ̎اندی̎ بگذرانند.

فیلم تمام کامپیوتری و سوگلی ۱۹۹۵ محصولات والت دیزنی برای نشان دادن آخرین پیشرفت‌های کمپانی در تصویرسازی، بدون دخالت دست توانای استادان نقاشی متحرک قدیمی و طبعاً همه‌چیز، از طرح عروسک‌های عجیب و غریب (که در خانهٔ پسر بد عروسک آزار، به معادل‌های نقاشی متحرک و هراسناک مخلوقات سری فیلم‌های احیاگر می‌مانند. عروسک‌هائی که از وصله پینهٔ تکه‌های بی‌ربط عروسک‌های مختلف درست شده‌اند) تا حوادث و تعقیب و گریز در خیابان، بهانه‌ای برای به رخ کشیدن این قابلیت‌ها است.
 
موضوع نویسنده

|Queen|

سطح
4
 
کاربر ممتاز
کاربر ممتاز
Nov
2,327
13,768
مدال‌ها
3
انیمیشن قصر متحرک هائورو – HAURU’S MOVING CASTLE


سال تولید : ۲۰۰۴
کارگردان : هایائو میازاکی
فیلمنامه‌نویس : هایائو میازاکی، برمبنای کتابی نوشتهٔ دایانا وین جونز
نوع فیلم : رنگی، ۱۱۹ دقیقه. نقاشی متحرک

سوفی̎ (مورتیمور) دختر نوجوانی است که در مغازهٔ کلاه‌فروشی کار می‌کند؛ ولی وقتی جادوگری خوش‌سیما و مرموز به نام ̎هائورو̎ (بیل) دل ازا و می‌رباید و سپس ساحرهٔ مکار و خبیثی (باکال) او را به پیرزنی نود ساله (سیمونز) تبدیل می‌کند، آشوب و آشفتگی زندگی‌اش را فرامی‌گیرد. ̎سوفی̎ که به سفری پُرفرازونشیب و غیرقابل تصور دست زده تا نفرین را خنثی کند، به قصر سحرآمیز و پرندهٔ ̎هائورو̎ پناه می‌برد و در آن‌جا با ̎مارکو̎ (هاچرسن)، شاگرد ̎هائورو̎ و ̎کالسیفر̎ (کریستال)، شیطانکِ بدخلق و جوشی آشنا می‌شود. عشق و حمایت ̎سوفی̎ تأثیر زیادی بر ̎هائورو̎ می‌گذارد و بدین ترتیب است که ̎هائورو̎ به پرواز درمی‌آید و زندگی‌اش را به خطر می‌اندازد تا به برقراری صلح و آرامش در قلمروش کمک کند.

اثر تماشائی و خیال‌انگیز دیگری از استاد پیر انیمیشن ژاپنی پس از موفقیت همه‌جانبهٔ شاهکارش، ربوده شده (۲۰۰۱). دنیای قصر متحرک هائورو فضائی فانتزی و خوفناک، مالیخولیائی و شاعرانه است که در آن احساسات و آرزو از منطق و دلایل واقعی پیش می‌افتد و زیباترین نامعقولی‌ها و شورانگیزترین لحظه‌ها را در جهانی آخرالزمانی و هم‌زمان روزمره پدید می‌آورد.
 
موضوع نویسنده

|Queen|

سطح
4
 
کاربر ممتاز
کاربر ممتاز
Nov
2,327
13,768
مدال‌ها
3
انیمیشن انیمیشن بالا- Up


کارگردان: پیت داکتر
فیلم‌نامه:باب پیترسون -دیت داکتر
صداپیشگان: اد اسنر- کریستوفر پلامر -جردن ناگای -باب پترسون -دلروی لیندو

بالا محصول سال ۲۰۰۹ با زمینه کمدی-درام است که توسط استودیو پیکسار ساخته شده‌است.

رویای پیر مرد ۷۸ ساله بادکنک فروش، کارل فردریکسِن، به تحقق می‌پیوندد. او هزاران بادکنک را به خانهٔ خودش وصل می‌کند و عازم «آبشار بهشت» در آمریکای جنوبی می‌شود. پسر بچه‌ای خوش‌بین به نام راسل به‌طور اتفاقی با فردریکسِن همسفر می‌شود. در این سفر پر ماجرا یک سگ (هاپو) و یک پرندهٔ کمیاب (توک دراز) با آن‌ها همراه می‌شوند. در آمریکای جنوبی فردریکسن قهرمان دوران کودکی خود، چارلز مانتس را ملاقات می‌کند و مشکلات و ماجراهای زیادی برای او به وجود می‌آید.
 
موضوع نویسنده

|Queen|

سطح
4
 
کاربر ممتاز
کاربر ممتاز
Nov
2,327
13,768
مدال‌ها
3
انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۳ – Toy Story 3
کارگردان: لی آنکریچ
نویسنده: مایکل آرندت
صداپیشگان: تام هنکس- تیم آلن – جون کیوسک- ند بیتی- دان ریکلس- مایکل کیتون- والاس شاون

داستان اسباب‌بازی ۳ یک پویانمایی سه بعدی آمریکایی در سال ۲۰۱۰ است که توسط استودیو انیمیشن پیکسار ساخته و به وسیله والت دیزنی منتشر شد. این سومین قسمت از سری داستان‌های داستان اسباب بازی و دنباله داستان اسباب‌بازی ۲‌ (۱۹۹۹) است.

اندی دِیویس، ۱۷ ساله، کمتر از سه روز تا رفتن به دانشگاه فاصله دارد. اسباب بازی‌هایش، دربارهٔ آینده نامعلومشان نگرانند. اندی، وودی را انتخاب می‌کند تا با خود به کالج ببرد، ولی دوستانش یعنی بقیه اسباب بازی هابه‌طور ناخواسته سر از مهدکودکی درمی‌آورند که توسط گروهی اسباب بازی تبهکار اداره می‌شود.
 
موضوع نویسنده

|Queen|

سطح
4
 
کاربر ممتاز
کاربر ممتاز
Nov
2,327
13,768
مدال‌ها
3
انیمیشن درون و بیرون- Inside Out


درون و بیرون یا پشت و رو یک پویانمایی رایانه‌ای سه بعدی، کمدی-درام و ماجراجویی به کارگردانی پیت داکتر است. این انیمیشن توسط استودیوهای پیکسار ساخته شده و توسط والت دیزنی پیکچرز در سال ۲۰۱۵ پخش شد. پیت داکتر که آثار درخشانی همچون انیمیشن بالا و کارخانه هیولاها را هم در کارنامه دارد، ایده اصلی فیلم درون و بیرون را احساسات و تجربیات خودش در سنین نوجوانی می‌داند که بخاطر نقل مکان به کشور دانمارک دچار تشویش‌های اجتماعی شده بود.

رشد کردن می‌تواند مانند جاده‌ای پر دست انداز باشد، و رایلی هم از این قضیه مستثنی نیست، کسی که با شروع کار پدرش در سن فرانسیسکو از زندگی غرب میانهٔ خود جدا شده‌است. مانند همهٔ ما، رایلی هم توسط احساسات خود کنترل می‌شود، مانند شادی، ترس، خشم، نفرت و غمگین شدن، این احساسات در مرکز ذهن و فرماندهی رایلی به عنوان شخصیت‌هایی در این انیمیشن زندگی می‌کنند و صاحب خود را در زندگی روزانهٔ خود راهنمایی می‌کنند. با تلاش رایلی و احساساتش برای تنظیم خود با یک زندگی جدید، آشفتگی‌هایی در ذهن او به وجود می‌آید. گرچه شادی، احساس اصلی و مهمترین احساس رایلی تلاش می‌کند تا چیزها را مثبت نگه دارد، اما در میان احساسات دیگر برای کنار آمدن با یک شهر، خانه و مدرسهٔ جدید تضاد وجود دارد. رایلی دختری بسیار شاد بود که با مهاجرت کردن به شهر دیگری بسیار ناراحت شد. رایلی را ۵ حالت‌های اصلی کنترلش می‌کنند این احساسات عبارت اند از: شادی- غم- ترس- خشم و نفرت.
 
موضوع نویسنده

|Queen|

سطح
4
 
کاربر ممتاز
کاربر ممتاز
Nov
2,327
13,768
مدال‌ها
3
انیمیشن مؤسسهٔ هیولاها – MONSTERS, INC
سال تولید : ۲۰۰۱
محصول : والت دیزنی
کارگردان : پیت داکتر، دیوید سیلورمن و لی آنکریچ
نوع فیلم : رنگی، ۹۲ دقیقه. نقاشی متحرک

̎جیمز پ. سالی‌ون̎ (گودمن) موجودی غول‌پیکر با چشم‌های آبی رنگ و دستیار یک چشمی‌اش، ̎مایک وازوسکی̎ (کریستال) در استخدام مؤسسهٔ هیولاها هستند ـ مؤسسه‌ای که از طریق جیغ بچه‌ها انرژی تولید می‌کند. به‌نظر می‌رسد که زندگی ساکنان سرزمین هیولاها با جیغ‌ بچه‌ها ـ که از طریق قایم شدن هیولاها در زیر تخت و توی گنجه و ترساندن‌شان تأمین می‌شود ـ خیلی هم رونق دارد. این وظیفهٔ ̎سالی‌ون̎، ̎مایک̎ و هم‌کاران‌شان، از جمله ̎وندل باگز̎ (بوشمی)، ̎هنری جی. واترنوس̎ (کوبرن)، رئیس خرچنگ‌شکل مؤسسه و ̎سلیا̎ (تیلی)، متصدی زیبا و کله‌ماری است تا جریان ترس را برقرار نگه دارند. وقتی دختربچه‌ٔ نترسی به نام ̎بو̎ (گیبز)، ̎سالی‌ون̎ و ̎مایک̎ را دنبال می‌کند و قدم به دنیای هیولاها می‌گذارد، این‌دو مجبور هستند حضورش را از دیگران پنهان دارند و به هر ترتیب که شده دخترک را به دنیای خودش برگردانند.

بی‌تردید این یکی از هوشمندانه‌ترین و خلاقانه‌ترین ایده‌هائی است که ممکن است برای ساخت یک نقاشی متحرک بلند سینمائی به ذهن کسی خطور کند. در مؤسسهٔ هیولاها، جیغ بچه‌ها منبع انرژی است و ترساندن آنها برای هیولاها در حکم وظیفه‌ای برای ادامهٔ زندگی به شمار می‌آید. این طرح فوق‌العاده خوشبختانه متولیان باهوش و حرفه‌ای پیکسار را مرعوب نکرده و تا جائی‌که می‌شده، برای پروراندن این مایه و خلق شخصیت‌های متنوع جذاب و صحنه‌های تماشائی کوشش کرده‌اند.
 
موضوع نویسنده

|Queen|

سطح
4
 
کاربر ممتاز
کاربر ممتاز
Nov
2,327
13,768
مدال‌ها
3
انیمیشن در جستجوی نمو – FINDING NEMO


سال تولید : ۲۰۰۳
محصول : والت دیزنی
کارگردان : اندرو استنتن و لی آنکریج
فیلمنامه‌نویس : دیوید رنولدز، استنتن و آنکریج، برمبنای داستانی نوشتهٔ استنتن
نوع فیلم : رنگی، ۱۰۰ دقیقه، نقاشی متحرک

̎مارلین̎ (بروکس) دلقک‌ماهیِ قدری کج‌خیالی است که بی‌اندازه به پسر جوانش، ̎نیمو̎ (گولد) علاقه دارد (مادر ̎نیمو̎ و سایر خواهرها و برادرهایش را مدتی قبل، کوسه‌ای گرسنه‌ بلعیده است). در طبیعتِ ̎مارلین̎ نیست که به کشف آب‌های ناآشنا بپردازد؛ ولی وقتی در اولین روز مدرسه، او و ̎نیمو̎ به‌طور اتفاقی نزدیک صخرهٔ آبی بزرگ از هم جدا می‌افتند، ̎مارلین̎ به راه می‌افتد تا پسرش را پیدا کند. اما آن‌چه ̎مارلین̎ نمی‌داند این است که وقتی ̎نیمو̎ در حال تماشای قایقی روی آب بوده، در تور ماهی‌گیرها به تله افتاده و از آکواریوم یک دندان‌پزشک سردرآورده است. در حالی‌که ̎مارلین̎ دنبال پسرش می‌گردد، با ماهی دیگری به نام ̎دوری̎ (دجنرز)، موجودی حواس‌پرت و پُرحرف، کوسهٔ بزرگ سفیدی به نام ̎بروس̎ (هامفریز) ـ که سعی دارد ماهی خوردن را ترک کند ـ یک لاک‌پشت آبی بزرگ به نام ̎کراش̎ (استنتن) و ̎نایجل̎ (راش)، پلیکانی که در جست‌وجوهای ̎مارلین̎ از دریا به خشکی، کمکش می‌کند، آشنا می‌شود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا پایین