دیدگاه عینی و احترام به نظر دیگران
برای اینکه بدانید انتقاد پذیری چیست و نحوه مدیریت آن را بیاموزید باید از شخصی کردن انتقادات اجتناب کنید. شخص منتقد هرگز ارزش شما را در حین انتقادات خود نادیده نمیگیرد. بهجای اینکه نظرات منفی و مثبت را اشتباه برداشت کنید، آنها را یکسان در نظر بگیرید. مطمئن باشید که بازخوردهای منفی فرصت رشد و پیشرفت را برایتان فراهم میکنند. همچنین به یاد داشته باشید که دریافت بازخورد منفی به مراتب بهتر از این است که هیچ بازخوردی نگیرید.
برای اینکه بدانید انتقاد پذیری چیست و نحوه مدیریت آن را بیاموزید باید از شخصی کردن انتقادات اجتناب کنید. شخص منتقد هرگز ارزش شما را در حین انتقادات خود نادیده نمیگیرد. بهجای اینکه نظرات منفی و مثبت را اشتباه برداشت کنید، آنها را یکسان در نظر بگیرید. مطمئن باشید که بازخوردهای منفی فرصت رشد و پیشرفت را برایتان فراهم میکنند. همچنین به یاد داشته باشید که دریافت بازخورد منفی به مراتب بهتر از این است که هیچ بازخوردی نگیرید.