جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.
  • بانوان انجمن رمان بوک قادر به شرکت در گروه گسترده نقد رمان بوک در تلگرام هستند. در صورت عضویت و حضور فعال در نمایه معاونت @MHP اعلام کرده تا امتیازی که در نظر گرفته شده اعمال شود. https://t.me/iromanbook

آموزشی اهمیت مهارت نوشتن در محیط کار و ۴ نکته برای تقویت آن

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته جمع‌آوری نکات توسط ~Fateme.h~ با نام اهمیت مهارت نوشتن در محیط کار و ۴ نکته برای تقویت آن ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 236 بازدید, 27 پاسخ و 3 بار واکنش داشته است
نام دسته جمع‌آوری نکات
نام موضوع اهمیت مهارت نوشتن در محیط کار و ۴ نکته برای تقویت آن
نویسنده موضوع ~Fateme.h~
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط ~Fateme.h~
موضوع نویسنده

~Fateme.h~

سطح
5
 
مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیر تالار رمان
شاعر انجمن
عضو تیم تعیین سطح ادبیات
Apr
9,784
15,331
مدال‌ها
6
اهمیت مهارت نوشتن در محیط کار و ۴ نکته برای تقویت آن
 
موضوع نویسنده

~Fateme.h~

سطح
5
 
مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیر تالار رمان
شاعر انجمن
عضو تیم تعیین سطح ادبیات
Apr
9,784
15,331
مدال‌ها
6
هم‌کارتان درمورد زمان جلسه برای شما ایمیلی را ارسال و در آن مشخص می‌کند که باید خود را برای ارائه‌ی پروژه مهمی آماده کنید. و در این ایمیل، اطلاعات مرتبط با مختصات ارائه مشخص شده‌اند، اما مشکل اینجاست که همکارتان مهارت نویسندگی ندارد و این ایمیل به قدری بد نوشته شده‌است که نمی‌توانید اطلاعات موردنیاز را از آن برداشت کنید. جملات ناقص هستند و غلط‌های املایی زیادی دارند؛ هم‌چنین، پاراگراف‌ها به قدری زیاد هستند که خواندن و گرفتن اطلاعات از آن، وقت بسیاری از شما می‌گیرد؛ در نتیجه، نمی‌توانید برای جلسه به‌خوبی خود را آماده کنید و این ارائه مطابق خواسته‌ی شما پیش نخواهد رفت.
 
موضوع نویسنده

~Fateme.h~

سطح
5
 
مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیر تالار رمان
شاعر انجمن
عضو تیم تعیین سطح ادبیات
Apr
9,784
15,331
مدال‌ها
6
آیا شما نیز با چنین موقعیتی مواجه شده‌اید؟ در دنیای امروز، به قدری حجم اطلاعات وسیع شده‌است که اهمیت ارتباطات به صورت واضح، مختصر و مؤثر، بسیار حیاتی و ضروری به نظر می‌رسد. در صورتی که مهارت نوشتن را کسب کنید، به همان اندازه نیز می‌توانید بر مدیر، هم‌کاران و حتی مشتریان، به‌خوبی اثر بگذارید. در این مطلب، به اهمیت مهارت نوشتن، راه‌کارهایی برای تقویت مهارت نوشتن و هم‌چنین خطاهای متداولی که هنگام نوشتن باید از آن‌ها اجتناب کنید، اشاره می‌کنیم.
 
موضوع نویسنده

~Fateme.h~

سطح
5
 
مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیر تالار رمان
شاعر انجمن
عضو تیم تعیین سطح ادبیات
Apr
9,784
15,331
مدال‌ها
6
اهمیت تسلط بر مهارت نوشتن در محیط کار
به‌طور نسبی، همه افراد شاغل مجبور هستند که ایمیل بنویسند و از سایر روش‌های ارتباطی نوشتاری برای تعامل با همکاران و مدیرانشان استفاده کنند. همچنین مشاغلی که افراد در آنها موظف‌اند که پاسخ‌گو باشند، نیاز دارند که به نوشتن شفاف مستندات بیشتر توجه کنند پس نیاز به مهارت نوشتن دارند.
 
موضوع نویسنده

~Fateme.h~

سطح
5
 
مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیر تالار رمان
شاعر انجمن
عضو تیم تعیین سطح ادبیات
Apr
9,784
15,331
مدال‌ها
6
به‌طور خلاصه، مهارت نوشتن مناسب برای محیط‌های کاری اهمیت بسیاری دارد. اگر در ارسال ایمیل‌های خود بی‌توجهی کنید و غلط‌های املایی، جملات بی‌سروته و ایرادهای دستورزبانی متعددی در متونتان داشته باشید، این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده بی‌توجهی شما نسبت به شغل و محیط کاری‌تان باشد.
 
موضوع نویسنده

~Fateme.h~

سطح
5
 
مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیر تالار رمان
شاعر انجمن
عضو تیم تعیین سطح ادبیات
Apr
9,784
15,331
مدال‌ها
6
بنابراین، تسلط بر مهارت نوشتن، نه‌تنها برای ارتباطات محیط کاری اهمیت دارد، بلکه این توانایی‌ها می‌توانند بر برند شخصی و شغلی شما در میان دیگران تأثیر بگذارند. در ادامه توضیح می‌دهیم به چه دلایلی تسلط بر مهارت‌های نوشتاری، برای پیشرفت شغلی اهمیت دارد.
 
موضوع نویسنده

~Fateme.h~

سطح
5
 
مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیر تالار رمان
شاعر انجمن
عضو تیم تعیین سطح ادبیات
Apr
9,784
15,331
مدال‌ها
6
۱. حرفه‌ای‌بودن
زمانی که شغل یک نفر، او را به نوشتن مجبور می‌کند، مهارت نوشتن به‌‌وضوح برای موفقیتش اهمیت دارد؛ برای مثال، نویسنده‌های حرفه‌ای، خبرنگاران و متخصصان حوزه روابط عمومی، افرادی هستند که باید تسلط بالایی بر مهارت‌های نوشتاری داشته باشند.
 
موضوع نویسنده

~Fateme.h~

سطح
5
 
مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیر تالار رمان
شاعر انجمن
عضو تیم تعیین سطح ادبیات
Apr
9,784
15,331
مدال‌ها
6
در محیط‌های کاری امروزی، هرکدام از متخصصان باید تا حدی با مهارت نوشتن آشنایی داشته باشند. مطمئنا از افراد انتظار نمی‌رود که به‌اندازه نویسندگان حرفه‌ای بر این مهارت‌ها مسلط باشند؛ با این ‌حال، این توقع وجود دارد که در نوشتن ایمیل‌ها، تکمیل گزارش‌ها و ارسال یادداشت‌ها، افراد به‌اندازه کافی با‌ دقت و مهارت عمل کنند. این یعنی افراد برای اینکه به‌خوبی درک شوند، باید بتوانند به‌گونه‌ای بنویسند که از جانب دیگران به‌خوبی فهمیده شوند و نوشتار آنها به‌حدی ساختاریافته باشد که مفهوم موردنظرشان را منتقل کند.
 
موضوع نویسنده

~Fateme.h~

سطح
5
 
مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیر تالار رمان
شاعر انجمن
عضو تیم تعیین سطح ادبیات
Apr
9,784
15,331
مدال‌ها
6
۲. ارتباطات
ارتباطات- مهارت نوشتن
همان ‌طور که گفتیم، کارکنان باید به‌طور پیوسته به نوشتن یادداشت‌ها، ایمیل‌ها، نامه‌ها و گزارش کار بپردازند. تمامی این فعالیت‌ها به مهارت نوشتن خوبی نیاز دارند تا بدین ‌ترتیب افراد بتوانند به‌شکل مؤثری ایده‌هایشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
 
موضوع نویسنده

~Fateme.h~

سطح
5
 
مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیر تالار رمان
شاعر انجمن
عضو تیم تعیین سطح ادبیات
Apr
9,784
15,331
مدال‌ها
6
از طرف دیگر، ضعف در مهارت نوشتن، به‌خصوص آنجا که پای ارتباط با مدیران به میان کشیده می‌شود، می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند. چنین ضعفی می‌تواند به‌عنوان نشانه‌ای از ناتوانی کارمند برای ترقی به جایگاه‌های بالاتر تلقی شود و این موضوع، به‌تنهایی مانعی برای ترفیع آنها ایجاد می‌کند؛ به‌علاوه، افرادی که مهارت نوشتن ضعیفی دارند، از جانب دیگران به‌عنوان افرادی کم‌هوش شناخته می‌شوند.
 
بالا پایین