با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشتهباشید.
اکنون ثبتنام کنید!همانطور که گفته شد منظور از اینفوموشن استفاده از پویانمایی و عناصر مشابه گرافیکی و بصری برای ارائه اطلاعات است. در دنیای تبلیغات المان های بصری تاثیر بسزایی روی جلب توجه مخاطبان دارند و در بسیاری از مواقع بازدهی انواع تبلیغاتی که با استفاده از آنها تولید میشوند، چندین برابر سایر روش های تبلیغاتی است. علاوه بر این، استفاده از پویانمایی برای ارائه اطلاعات، میتواند آنها را جذاب تر و قابل فهم تر کرده و به کاربران کمک کند تا بهتر با محتوا ارتباط برقرار کنند.
برای ساخت اینفوموشن ابتدا باید الگوی مشخصی را برای آن مشخص کنیم. این الگو باید متناسب با داده هایی باشد که قصد داریم آنها را در ویدیوی مورد نظر با مخاطب به اشتراک بگذاریم. هر چه محتوا و داستانی که قصد روایت آن را داریم، پتانسیل بیشتری برای گرافیکی شدن داشته باشد، بهتر میتوانیم از عناصر موشن گرافیک برای ساخت ویدیو بهره ببریم.
ما که پول نداشتیم دماغامان را عمل کنیم و گونه بکاریم، ما که خط لب نداشتیم و مژه مصنوعی نداشتیم، ما که موی بلوند و قد بلند نداشتیم، ما که چشمهایمان رنگی نبود؛ رفتیم و کتاب خواندیم! و با هر کتابی که خواندیم، دیدیم که زیباتر شدیم، آنقدر که هربار که رفتیم در آینه نگاه کردیم، گفتیم: خوب شد خدا ما را آفرید وگرنه جهان چیزی از زیبایی کم داشت. میدانی آن جراح که هرروز ما را زیباتر میکند، اسمش چیست؟ اسمش "کتاب" است! چاقویش درد ندارد، امّا همهاش درمان است. هزینهاش هرقدر هم که باشد به این زیبایی میارزد. من نشانی مطب این پزشک را به همه ی شما می دهم: رمان بوک! بی وقت قبلی داخل شوید! این طبیب مشفق، اینجا نشسته است، منتظر شماست!
*ثبت نام*
سلام مهمان عزیز
برای حمایت از نویسندگان محبوب خود و یا نشر آثارتان به خانواده رمان بوک بپیوندید:
کلیک برای: عضویت در انجمن رمان بوک