جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.
  • بانوان انجمن رمان بوک قادر به شرکت در گروه گسترده نقد رمان بوک در تلگرام هستند. در صورت عضویت و حضور فعال در نمایه معاونت @MHP اعلام کرده تا امتیازی که در نظر گرفته شده اعمال شود. https://t.me/iromanbook

برند تاریخچه فندی، برند لاکچری ایتالیایی

  • نویسنده موضوع ♡Nadieh♡
  • تاریخ شروع

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته مد و پوشـاک توسط ♡Nadieh♡ با نام تاریخچه فندی، برند لاکچری ایتالیایی ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 322 بازدید, 16 پاسخ و 0 بار واکنش داشته است
نام دسته مد و پوشـاک
نام موضوع تاریخچه فندی، برند لاکچری ایتالیایی
نویسنده موضوع ♡Nadieh♡
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط ♡Nadieh♡
موضوع نویسنده

♡Nadieh♡

مهمان
کمپانی ایتالیایی فندی که از برندهای لاکچری صنعت مد و فشن می‌باشد در سال ۱۹۲۵ میلادی در رم ایتالیا تاسیس شد. این برند بیشتر به تولید کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم چرم می‌پردازد. بیشتر عاشقان مد فندی را به خاطر کیف دستی‌های زنانه‌اش و البته محصولات خز آن می‌شناسند. در ادامه این مطلب چی بپوشم تاریخچه فندی، برند لاکچری ایتالیایی را خواهید خواند.
 
موضوع نویسنده

♡Nadieh♡

مهمان
برند فندی و استفاده از خز

داستان برند فندی در سال ۱۹۲۵ و از گوشه و کنارهای (Piazza) در شهر رم شروع می‌شود، یعنی جایی که در آن یک بوتیک کوچک و یک کارگاه چرم فروشی کوچک وجود داشت. این دو مغازه متعلق به الدورادو و آدل فندی بود. در دهه ۱۹۳۰ آن‌ها تجارت خود را به طور قابل‌توجهی گسترش دادند. اما قهرمانان واقعی و عوامل موثر در موفقیت برند فندی، دختران این دو نفر یعنی پایولا (متولد سال ۱۹۳۱)، آنا (متولد سال ۱۹۳۳)، فرانکا (متولد سال ۱۹۳۵) کارلا (متولد سال ۱۹۳۷) و آلدار (متولد سال۱۹۴۰) بودند که نام برند فندی را در سراسر دنیا بر سر زبان‌ها انداختند. هر پنج دختر الدورادو و آدل از دوران نوجوانی شروع به فعالیت در کسب ‌و کار خانوادگی‌شان کردند – یعنی بین ۱۵ تا ۱۸ سالگی – آنها بر طبق نیاز، مسئولیت‌های مختلفی را در این برند بر عهده گرفتند.

 
موضوع نویسنده

♡Nadieh♡

مهمان
در سال ۱۹۶۴، آن‌ها دفتر خود را با عکس بزرگی از مادر خود یعنی آدل رو به روی درب ورودی، در شهر رم تاسیس کردند. در سال ۱۹۶۵، آن‌ها هم‌کاری خود را با کارل لاگرفلد، طراح مد و لباس مشهور آغاز کردند. او همراه با خواهران فندی، کاری کردند که علاقه به لباس خزدار در افراد مختلف ایجاد شود. در طول این زمان، اولین لوگوی برند فندی که متشکل از دو حرف F با رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای بود خلق شد.
 
موضوع نویسنده

♡Nadieh♡

مهمان
تغییرات اجتماعی و برند فندی

در نیمه دوم دهه ۱۹۵۰، داشتن یک لباس خزدار رویای بسیاری از زنان بود. اما پس از ایجاد تغییرات اجتماعی که در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ رخ داد، لباس خزدار به عنوان یک لباس مدل قدیمی و از مد افتاده شناخته شد. کارل لاگرفلد زیر نظر خواهران فندی مواد، الگوها، وزن، روش‌های تیره کردن، و رنگ‌های استفاده شده در خزها را آزمایش می‌کرد، به طوری که این خزها که با بهره‌وری از مهارت‌های تکنولوژیکی پیشرفته، متناسب با نیازهای جامعه‌ای که به لباس‌های قابل دسترس و پوشیدنی نیاز داشتند، به چیزی کاملاً جدید تبدیل شوند. در سال ۱۹۶۶، او با معرفی «رنگ» به عنوان مهمترین عنصر در طراحی، دنیای مد را مورد انتقاد قرار داد: “یک کت خز رنگی که اصیل بود، اما گرانبها نبود.”

 
موضوع نویسنده

♡Nadieh♡

مهمان
آزمایشات فندی بر روی محصولات

یکی از ویژگی‌های برجسته برند فندی، روش غیر معمول این برند برای کار کردن با پوست‌های سنتی است. طراحان برند فندی به طور مستمر بر روی پارچه‌های خزدار آزمایشاتی انجام می‌دادند و در سال ۱۹۶۹ نیز با معرفی یک خط تولید Pret à Porter، علاوه بر تولید صنایع دستی، موفق شدند محصولی را تولید کنند که برای مصرف‌کنندگان معمولی جامعه نیز در دسترس باشد: یک پارچه خزدار زیبا با قیمتی مشخص. برند فندی در ابتدا از خزهایی استفاده می‌کرد که از نظر دیگران بی‌کیفیت بود. به همین دلیل طراحان این برند این خزها را اصلاح کرده و دوباره طراحی کردند.

 
موضوع نویسنده

♡Nadieh♡

مهمان
کالاهای چرمی برند فندی

از همین روش نیز برای ترمیم چرم، به خصوص چرم به کار برده شده در کیف‌های دستی مورد استفاده قرار گرفت. اگرچه این اقلام لوکس به حساب می‌آمدند، از طریق افزودن الگوهای چاپی، رنگ‌های غیر معمول و طرح‌های جدید، به کالاهایی متنوع و جدید تبدیل می‌شدند. در سال ۱۹۶۸، از Concrete Canvas که یک جایگزین برای چرم بود رونمایی شد. سپس طرح راه راه دو رنگ با رنگ‌های مشکی و بژ تبدیل به رنگ‌های کلاسیک برند فندی شدند.

 
بالا پایین