جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.
  • بانوان انجمن رمان بوک قادر به شرکت در گروه گسترده نقد رمان بوک در تلگرام هستند. در صورت عضویت و حضور فعال در نمایه معاونت @MHP اعلام کرده تا امتیازی که در نظر گرفته شده اعمال شود. https://t.me/iromanbook

آموزشی راهنمای قدم به قدم برای تبدیل شدن به یک منتقد غذا

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته آموزش نقد توسط -پریزاد- با نام راهنمای قدم به قدم برای تبدیل شدن به یک منتقد غذا ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 483 بازدید, 22 پاسخ و 2 بار واکنش داشته است
نام دسته آموزش نقد
نام موضوع راهنمای قدم به قدم برای تبدیل شدن به یک منتقد غذا
نویسنده موضوع -پریزاد-
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط -پریزاد-
موضوع نویسنده

-پریزاد-

سطح
6
 
کاربر رمان‌بوک
کاربر رمان‌بوک
Sep
3,815
13,266
مدال‌ها
12
۸. در انجمن‌های مرتبط با روزنامه نگاری و غذا عضو شوید. این انجمن‌ها با مرتبط ساختن افراد حرفه‌ای به هم، درصدد افزایش کیفیت نوشته‌ها و انتقال تجربیات هستند. اعضا از کار با سایر منتقدان و متخصصان، دسترسی به خبرنامه‌ها و سمینارها و شرکت در یک همایش‌های سالانه بهره‌مند می‌شوند.
 
موضوع نویسنده

-پریزاد-

سطح
6
 
کاربر رمان‌بوک
کاربر رمان‌بوک
Sep
3,815
13,266
مدال‌ها
12
۹. یک وبلاگ یا وبسایت بسازید و وبلاگ نویسی را شروع کنید. ارسال مقالات انتقادی در وبلاگ یا وبسایت شخصی‌تان به شما کمک خواهد کرد که سطح نویسندگی قویتری کسب کنید. در مورد رستوران‌هایی که می‌روید بنویسید، حتی اگر درخواستی از طرف یک نشریه برای نوشتن آن نداشته باشید. اضافه کردن سایر مطالب مرتبط با غذا را هم در نظر بگیرید تا توجه بیشتری از سمت دنبال کنندگان خود کسب کنید.
 
موضوع نویسنده

-پریزاد-

سطح
6
 
کاربر رمان‌بوک
کاربر رمان‌بوک
Sep
3,815
13,266
مدال‌ها
12
در زمان معاصر، شناخته شده‌ترین منتقدان غذا

اغلب کسانی بوده‌اند که برای روزنامه و نشریات معتبر سراسر جهان مطلب نوشته‌اند، علی الخصوص کسانی که در مجلات تخصصی غذایی همانند Gourmet در ایالات متحده آمریکا فعالیت کرده‌اند. ماهیت زودگذر و سرگرمی رادیو و تلویزیون و فضای مجازی به این معناست که تعداد بسیار کمی از منتقدان غذایی به طور موثر از این رسانه‌ها استفاده کرده‌اند. یکی از این نمونه‌ها، برنامه تلویزیونی BBC است. هوگ فرنلی ویتینگستل، با راه اندازی یک ستون جدید در روزنامه The Guardian در سپتامبر ۲۰۰۶، هم از رسانه‌های دیداری و هم چاپی استفاده کرد تا بر تولید و عرضه مواد غذایی کاملا تمرکز کند.
 
بالا پایین