جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.
  • بانوان انجمن رمان بوک قادر به شرکت در گروه گسترده نقد رمان بوک در تلگرام هستند. در صورت عضویت و حضور فعال در نمایه معاونت @MHP اعلام کرده تا امتیازی که در نظر گرفته شده اعمال شود. https://t.me/iromanbook

نقد و بررسی بازی‌ها روزی روزگاری: نقد و بررسی بازی Counter

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته بازی و کنسول توسط ممد صنوبر با نام روزی روزگاری: نقد و بررسی بازی Counter ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 256 بازدید, 11 پاسخ و 2 بار واکنش داشته است
نام دسته بازی و کنسول
نام موضوع روزی روزگاری: نقد و بررسی بازی Counter
نویسنده موضوع ممد صنوبر
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط ممد صنوبر
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,077
مدال‌ها
2
سری کانتر استرایک با توجه به محبوبیت و عظمتش در تمامی وجوه، از سری مسابقات اختصاصی و رویداد های مربوطه گرفته تا محتوات ایجاد شده توسط کاربران پیرامون آن، همیشه از اهمیت دو چندانی در نزد ولو و سری بازی های این شرکت برخوردار بود. برخلاف دیگر ابر عنوان این شرکت یعنی دوتا ۲ شکل دیگری از توجه معطوف به این بازی بود و از سویی ولو تلاش بیشتری را باید به خرج می داد تا این عنوان قطعا موفق باشد.
 
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,077
مدال‌ها
2
ولو شرکتی است که ارزش بالای بازی های Free 2 Play را به همگان نشان داد و ثابت کرد که برای درآمد زایی هیچ نیازی به فروش اولیه بازی و بعد عرضه محتوای پولی نیست. نمونه این تفکر عرضه عناوینی مانند دوتا ۲ و تیم فروترس ۲ است. دو عنوانی که برای شماره های اولیه آن ها نیاز به پراداخت پول بود. هم نسخه اول تیم فورترس که در Orange Box عرضه شد و هم ننسخه اول دوتا که اگر خیلی انسان خوب و مثبتی بودید نسخه سوم War Craft را برایش خریداری می کردید. هر دوی این عناوین در نسخه دوم رایگان شدند و از راه دیگری برای ولو سود آفرینی کردند. با این وجود ولو حاظر نشد که این رویه را برای دیگر عنوان این شرکت و در واقع عنوانی که سبب شد استیم و ولو به این جایگاه امروزی خود برسند، دست پیدا کنند.
 
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,077
مدال‌ها
2
کانتر ادامه دهنده راه عنوانی بود که حالا یک اسطوره در دنیای بازی های ویدئویی محسوب می شود و هم برای ولو حکم یک ناجی ارزش بالای سری Half Life برای سازندگان و هم طرفداران بر هیچ ک.س پوشیده نیست. از دل همین بازی سری فوق محبوب کانتر بیرون آمد که در ابتدای امر شاید رایگان بود ولی در ادامه و با نسخه های بعدی، ولو به این نتیجه رسید که پولی شدن نسخه جدید بازی به نفع همه خواهد بود و باور کنید یا نه، این پولی شدن حتی به نفع بازی بازان نیز بود. در هر صورت نسخه جدید و احتمالا آخر بازی CS:GO نام گرفت و به سرعت هم در بین بازی بازان قدیم و جدید محبوب شد و البته که هر دو گروه از بازی خرده دارند ولی هنوز هم با وجود ده ها رقیب دیگر در کنار این بازی بر روی استیم، باز هم هیچ عنوانی توان پر کردن جایگاه این بازی را ندارد.
 
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,077
مدال‌ها
2
بازی دقیقا از همان تکنیک نسخه های قبلی خصوصا ۱٫۶ به عنوان یکی از بهترین نسخه های سری استفاده می کند. اگر با ساختار بازی آشنایی ندارید باید گفت که بازی بر دو اصل استوار است. یکی سرعت بالا و دیگری سادگی اصول بازی. بازی در اولین نگاه بسیار سریع به نظر می رسد و چندین نکته ریز دیگر هم برای سریع تر بودن دارد. به طور مثال شما در حین حرکت با چاقو از سرعت بیشتری برخوردار هستید تا زمانی که یک مسلسل سنگین را روی دوش به این سو و آن سو بکشید. از طرف دیگر آیتم های بازی مثل جلیقه ضد گلوله و یا کلاه هم می تواند روی سرعت شما اثر کند. البته جدای از این ظاهر نسبتا پیچیده که باید پیش از شروع بازی کیلو به کیلو وزن ادوات را اندازه بگیرید، در حقیقت بازی هیچ پیچیدپگی از این جهت ندارد و کار سختی نیز برای یادآوری این ها ندارید.
 
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,077
مدال‌ها
2
جدای از آن بازی بسیار راحت است. همان طور که بالاتر اشاره شد مهم ترین و سخت ترین نکته بازی را می توان در ۱۰ ثانیه آموخت. بازی بر خلاف تمم عناوین دیگر، فاقد هر گونه سیستم رنک دهی و درجه دهی بود که البته در میانه های سال ۲۰۱۶ با آپدیتی این ویژگی هم به بازی افزوده شد. البته این سیستم هیچ ارتباطی به توانایی های شما و یا شروع بازی برای دیگران ندارد. شروع کانتر برای همه یکسان است و با شروع بازی همه با یک مبلغ اولیه پول شروع خواهند کرد و بسته به برد یا باخت و کشتن و کشته شدن مبلغی برای راند بعدی به آن ها اضافه خواهد شد. شما می توانید پول خود را ذخیره کنید و یا در ابتدا تا جای ممکنه همه آن را خرج کنید ولی در هر صورت شرایط برای همه یکسان خواهد بود و بسته به خوب و بد بودنتان دسترسی به منابع بیشتری خواهید داشت. البته باز هم با وجود آن که دشمن شما می تواند به بهترین سلاح ها مجهز شود و شما باید با یک کلت ساده به جنگ او بروید باز هم بازی به دلیل بالانس بودن، این شانس را به شما می دهد که شاید شما هم بتوانید در این نبرد نا جوان مردانه برنده باشید.
 
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,077
مدال‌ها
2
دیگر شاخصه مهم این بازی نسبت به تقریبا هر عنوان دیگری، تمرکز بر روی کاهش تاخیر اعمال فرامین و افزایش نرخ فریم ریت است تا بهبود جلوه های گرافیکی و یا افزایش کیفیت افکت ها. این نکته نیز از چند جهت مهم است. اولا که این بازی قرار است تقریبا در خانه هر کسی و بر روی سیستم های مختلف در مسابقات جهانی قابل اجرا باشد. در بازی های جدید تقریبا افت فریم ریت و ایجاد تاخیر تقریبا یه اتفاق عادی است و نباید از ان متعجب شد، این افت فریم هم می تواند به دلیل تاخیر به وجود آمده از اتصال به سرور های بازی گرفته تا ایجاد شده از یک مشکل نرم افزاری در رایانه شما باشد و قطعا چنین مسئله ای برای یک شوتر پر سرعت همچون CS:GO به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست. از سوی دیگر به دلیل طیف گسترده بازی بازان این عنوان که قرار است کانتر جدید را از یک سیستم ذغالی یک دهه پیش گرفته تا ابر سیستم های چند هزار دلاری جدید اجرا کنند، عدم توان در نمایش روان بازی مساوی است با از دست رفتن جمعیت گسترده ای از بازی بازان که ترجیح خواهند داد به نسخه ۱٫۶ قدیمی بسنده کنند.
 
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,077
مدال‌ها
2
بازی در حال حاظر دارای ۵ مود مختلف است که شامل حالات Demolition، Casual، Arms Race، Competition و Casual می شود که بسته به نوع بازی چهار عدد از آن ها شامل بازی برای نجات گروگان و یا کار گذاشتن بمب است که در تعداد مختلف بازی از و تعداد راند های مختلفی قابل انجام است و مود آخر یعنیArms Race نسخه تیمی از مودGun Game در سری ندای وظیفه است. در این جا باید با هر اسلحه آنقدر از دشمنان را بکشید تا بالاخره در سلاح شانزدهم در اکثر مواقع به یک چاقو مجهز شوید و با کشتن آخرین نفر از تیم حریف برنده بازی شوید. مود های بازی به جز Arms Race تماما از یک منطق یکسان بهره می برند. مود های دیگر فقط چرخشی بین حالت های فراری دادن گروگان و منفجر کردن بمب هستند. البته شاید در ظاهر تنوع مود های بازی کم به نظر برسد ولی با وجود افزوده شدن سیستم رنک دهی و پک ها، قطعا از تکرار مجدد بازی خسته نمی شوید. در ثانی این مود های ساده جزیی از روح کانتر هستند و به طور قطع شبیه کردن این بازی به سایر عناوین این روزی به مذاق طرفداران قطعا خوش نخواهد آمد.
 
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,077
مدال‌ها
2
دیگر شاخصه مهم بازی سیستم خرید بازی است که بر خلاف تقریبا هر عنوان جدید دیگر ولو این بازی رایگان نیست و بسته به ریجن و یا زمان تخفیف و یا حالت عادی،شما باید مبلغ کمی را برای خرید بازی صرف کنید. این مبلغ اکثرا کم است و فقط صرفا به یک دلیل از شما گرفته می شود، مقابله با چیتر ها. در واقع با وجود تمام مانوور تبلیقاتی انجام شده بر روی VAC یا Valve Anti Cheat باز هم شوتر های اول شخص استیم پر از چیتر های مختلف هستند. البته برای دیگر عناوین ان شرکت وجود سیستم ضد چیت چندان مهم نیست و اکثرا نرم افزار های تقلب برای بازی های شوتر ساخته می شود و به دلیل ساختار دیگر شوتر های این مجموعه حساسیت کمتری روی . البته اوضاع به این بدی نیست و بالاخره چیتر ها بعد از مدتی از بازی بن خواهند شد ولی اگر بازی رایگان باشد آن ها بعد از مدت کوتاهی دوباره با چیت های جدید بر اعصاب ملت قدم رو خواهند رفت. این تغییر و بعد از آن اضافه کردن سیستم درجه دهی و افزودن قابلیت های بیشتر از درجات بالا تر سبب شد که بسیاری از متقلبین نه ارزشی در پرداخت مبلغی برای یک خرید مجدد ببینند که قرار است بالاخره در آن بن شوند و بسیاری هم که بازی را با قیمت کمتر در تخفیف خریداری کردند هم باید زمان زادی را صرف بازی عادی کنند تا بالاخره بازی به نقطه ای برسد که شرایط و ارزش چیت زدن در آن محیا شود. البته اگر هنوز هم از رویکرد ولو نا مطمئن هستید با نگاهی به وضعیت دیگر عناوین اول شخص مطرح ماننند رینبو سیکس و یا ندای وظیفه مشخص است که هنوز هم چیتر زیاد است و در این عناوین با وجود حتی گران تر بودن و وجود ضد چیت های اختصاصی هم باز ده ها چیت در گوشه و کنار بازی در انتظار شما هستند!
 
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,077
مدال‌ها
2
البته علاوه بر ساختار خریداری بازی یکی از ویژگی های فوق العاده کاربردی دوست داشتنی و در عین حال با پتانسیل بالایی برای اعصاب خورد کننده بودن، می توان به سیستم جعبه ها و اسکین های بازی اشاره کرد. در واقع رویه ولو برای پول آوری از بازی های رایگان این مجموعه، سیستم دریافت جعبه و خرید کلید ها می باشد. با این ساختار هم ولو توان درآمد زایی خوبی برای خود خواهد داشت و هم این که بازی بازان هم شانسی هر چند اندک اما محتمل برای پول دار شدن خواهند داشت. در بازی اسکین های خاصی از بعضی سلاح ها وجود دارد که برخی از آن ها حتی تا هزاران دلار هم ارزش خواهند داشت و اگر هم فکر می کنید که حتی اگر هم یک اسکین چند صد دلاری به دست آورید باز هم کسی آنقدر آماده به سوزاندن پول هایش نیست که بخواهد اسکین را خریداری کند هم باید گفت که سخت در اشتباه هستید و به هیچ وجه خبری از بازار پر رونق خرید و فروش اسکین های کانتر استرایک ندارید. در هر صورت ولی باز هم باید حواس خودتان را به شدت جمع کنید چون باز هم این بخش ساختاری به شدت کازینو گونه دارد و حتی اگر سالی هم یک نفر بخواهد یک اسکین ارزشمند به دست آورد، باز هم سود اصلی پایدار به جیب استیم سرازیر شده است.
 
بالا پایین