جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.

دلنوشته {مرثیه‌ای برای یک نبودن} اثر آریانا کاربر انجمن رمان‌بوک

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته دل نوشته های کاربران توسط آریانا با نام {مرثیه‌ای برای یک نبودن} اثر آریانا کاربر انجمن رمان‌بوک ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 37 بازدید, 2 پاسخ و 7 بار واکنش داشته است
نام دسته دل نوشته های کاربران
نام موضوع {مرثیه‌ای برای یک نبودن} اثر آریانا کاربر انجمن رمان‌بوک
نویسنده موضوع آریانا
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط آریانا
موضوع نویسنده

آریانا

سطح
5
 
{سرپرست بخش ادبیات}
پرسنل مدیریت
سرپرست انجمن
مدیر تالار رمان
Mar
3,495
13,546
مدال‌ها
7
عنوان: مرثیه‌ای برای یک نبودن
ژانر: تراژدی
اثر: آریانا
╎رصدخانه‌ی ادبی یکم╎
مقدمه:
تو نرفتی؛ فقط از آسمانِ زندگی‌ام، آخرین ستاره سقوط کرد.
از آن شب، جهان به شهری متروکه شبیه شد؛ کوچه‌هایی که در آن خاطره‌ها، چون ارواح سرگردان پرسه می‌زنند.
نبودنت، مرگ نبود؛ زلزله‌ای بود که ستون‌های جانم را فرو ریخت و مرا زیر آوارِ "ای کاش‌"ها دفن کرد.
اکنون، سال‌هاست بر مزارِ حضوری گریه می‌کنم که جسمش رفته، اما سایه‌اش هنوز از دیوارهای روحم کنار نرفته.
این نوشته، مرثیه‌ای برای یک نبودن است؛ برای گلی که نچیده پژمرد و برای قلبی که پس از تو، به گورستانِ تپش‌های ناتمام بدل شد.

 
آخرین ویرایش:

;FOROUGH

سطح
5
 
سرپرست علوم و فناوری
پرسنل مدیریت
سرپرست انجمن
مدیر تالار ادبیات
گرافیست انجمن
Apr
9,376
16,413
مدال‌ها
8
1782332619336.png
بسمه تعالی

عرض ادب و احترام خدمت دلنویس عزیز و ضمن تشکر بابت انتخاب "رمان بوک" برای انتشار آثار ارزشمندتان.
حتما پیش از آغاز نوشتن، تاپیک زیر را مطالعه کنید تا دچار مشکل نشوید:
[قوانین تایپ دلنوشته کاربران]
پس از بیست پست، در تاپیک زیر درخواست نقد شورا دهید:
[تاپیک جامع درخواست نقد دلنوشته]
بعد از ایجاد تاپیک نقدر شورا برای دلنوشته‌تان، می‌توانید در تاپیک زیر درخواست تگ بدهید:
[درخواست تگ دلنوشته | انجمن رمان‌بوک]
پس از گذاشتن بیست پست از دلنوشته، می‌توانید در تاپیک زیر برای آن درخواست جلد دهید:
[تاپیک جامع درخواست جلد دلنوشته و اشعار]
و انشاءالله پس از به پایان رسیدن دلنوشته‌تان، در تاپیک زیر اعلام کنید:
[اعلام پایان - دلنوشته کاربران]
دلنویسان عزیز، هرگونه سوالی دارید؛ می‌توانید در اینجا مطرح کنید:
[سوالات و مشکلات دلنویسان]

با آرزوی موفقیت برای شما،
[
تیم مدیریت تالار ادبیات]
 
موضوع نویسنده

آریانا

سطح
5
 
{سرپرست بخش ادبیات}
پرسنل مدیریت
سرپرست انجمن
مدیر تالار رمان
Mar
3,495
13,546
مدال‌ها
7
از روزی که رفته‌ای، شب‌ها شکلِ دیگری پیدا کرده‌اند.
آسمان هنوز همان آسمان بود، اما انگار کسی ستاره‌هایش را دزدیده بود.
ماه بر فراز شهر می‌درخشید، اما نورش به من نمی‌رسید؛ گویی میانِ من و روشنایی، دیواری از دلتنگی کشیده بودند.
گاهی در میانِ ازدحامِ آدم‌ها، ناگهان نبودنت را می‌بینم.
آری، نبودنت را... زیرا بعضی غیبت‌ها آن‌قدر بزرگ‌اند که از هر حضوری آشکارترند.
تو رفته‌ای، اما جای خالی‌ات همچو بنایی ویران در میانه‌ی روحم باقی مانده است؛ ویرانه‌ای که هر شب، باد در راهروهای متروکه‌اش می‌پیچد و نامِ تو را زمزمه می‌کند.
و من، سال‌هاست در خرابه‌های این دلتنگی قدم می‌زنم؛ در جست‌وجوی ستاره‌ای که سقوط کرد، بی‌آنکه بداند با خاموشیِ خود، آسمانی را به عزا خواهد نشاند.
 
بالا پایین