جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.
  • بانوان انجمن رمان بوک قادر به شرکت در گروه گسترده نقد رمان بوک در تلگرام هستند. در صورت عضویت و حضور فعال در نمایه معاونت @MHP اعلام کرده تا امتیازی که در نظر گرفته شده اعمال شود. https://t.me/iromanbook

برند معرفی برند گوچی (GUCCI)

  • نویسنده موضوع ♡Nadieh♡
  • تاریخ شروع

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته مد و پوشـاک توسط ♡Nadieh♡ با نام معرفی برند گوچی (GUCCI) ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 350 بازدید, 13 پاسخ و 1 بار واکنش داشته است
نام دسته مد و پوشـاک
نام موضوع معرفی برند گوچی (GUCCI)
نویسنده موضوع ♡Nadieh♡
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط ♡Nadieh♡
موضوع نویسنده

♡Nadieh♡

مهمان
گوچی GUCCI یکی از قدیمی ترین برندهای لوکس برجسته در جهان، با سابقه‌ای نزدیک به یک قرن برای نوآوری در صنعت مد، کالاهای چرمی، و تولیدات بی عیب و نقص، با کیفیت ایتالیایی است که متعلق به گروه گوچی می‌باشد، که خود زیرمجموعه‌ای از شرکت فرانسوی کرینگ به‌ شمار می‌آید.
 
  • تایید
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sars.ha
موضوع نویسنده

♡Nadieh♡

مهمان
گوچی در طول تاریخ خود یکی از مورد احترام‌ترین و تحسین‌شده‌ترین برندهای لاکچری در صنعت مد بوده است. این برند از زمان تاسیس در سال ۱۹۲۱ که به‌عنوان یک فروشگاه محصولات چرمی شروع به کار کرد تا به امروز مجموعه‌ای از طراحی‌ها و محصولات منحصر به‌فرد را به بازار عرضه کرده که نمادی از مد لاکچری، تولید باکیفیت و طراحی خاص بوده است. از نظر اغلب کارشناسان صنعت مد، هنر بی عیب و نقص و طراحی هوشمندانه در تمام اجزاء محصولات این برند نمایان است.شرکت گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی، تأسیس شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت در شهر فلورانس، ایتالیا قرار دارد.
 
  • تایید
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sars.ha
موضوع نویسنده

♡Nadieh♡

مهمان
گوچیو گوچی در سال ۱۸۸۱ در فلورانس به دنیا آمد و در سن ۱۷ سالگی ایتالیا را ترک کرد و به لندن رفت. او در سال های نوجوانی خود در یک هتل به‌عنوان خدمتکارو باربر کار می کرد. روزهای کار در هتل، دیدن مسافران و چمدان های چرمی شان گوچی را آن چنان مجذوب خود کرد که در سن ۲۴ سالگی به ایتالیا بازگشت و شروع به فروختن زین و خورجین کرد.
 
  • تایید
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sars.ha
موضوع نویسنده

♡Nadieh♡

مهمان
این بازگشت با موفقیت های زیادی برای گوچی همراه بود تا آنجا که در سال ۱۹۲۱ یک مغازه در فلورانس، زادگاه خود، تأسیس کرد و در آن به فروش کالاهای چرمی و لوازم تزئین شده با نقوش سوارکاری پرداخت. او با حفظ روش‌های سنتی طراحی و تولید محصولات پوشاک و اکسسوری، روش‌های صنعتی تولید انبوه را نیز به کار گرفت. او در همان شروع کار، هنرمندان و کارگران حرفه‌ای صنعت چرم فلورانس را بکار گرفت تا کیفیت نهایی محصولات زیر نظر آنها حاصل شود. در سال ۱۹۳۲ گوچی نوعی کفش راحتی ابداع کرد که سال ها بعد به موزه هنرهای معاصر نیویورک راه یافت. پس از چند سال پسران گوچی به کمک پدر آمدند و کسب‌وکار خانوادگی به شهرهای دیگر ایتالیا از جمله رم و میلان نیز گسترش یافت. گوچی فردی پرکار بود و همراه سه پسرش آلدو، یوگو و رودولفو هر روز خود را متفاوت تر از روزی دیگر آغاز می کرد.
 
  • تایید
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sars.ha
موضوع نویسنده

♡Nadieh♡

مهمان
او در سال ۱۹۳۸ نخستین بوتیک گوچی را در خیابان Condotti رم که یکی از معروف ترین خیابان های آن زمان در زمینه مد بود افتتاح کرد. این آغاز یک حرکت پیوسته برای افتتاح شعبه های دیگر بوتیک های گوچی در اروپا بود. گوچی پای خود را به آمریکا هم باز کرد و در سال ۱۹۴۵ نخستین شعبه خود را در آمریکا افتتاح کرد و این شروعی بود برای تبدیل شدن گوچی به یک برند جهانی.
 
  • تایید
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sars.ha
موضوع نویسنده

♡Nadieh♡

مهمان
پسران گوچیو یعنی آلدو و رودولفو در سال‌ ۱۹۵۳ تصمیم به گسترش جدی فعالیت‌های برند گرفتند. آنها با تاسیس فروشگاه در شهر نیویورک قدم اول را در این مسیر برداشتند. ۱۵ روز پس از تاسیس این فروشگاه، گوچیو گوچی افسانه‌ای در ۷۲ سالگی از دنیا رفت. ۷ سال پس از تاسیس اولین فروشگاه در نیویورک، برند ایتالیایی محل فعالیت خود را به خیابان مشهور پنجم در این شهر منتقل کرد. پس از آن فلوریدا، لندن و بورلی هیلز میزبان آنها بود.

گوچی در سال ۱۹۴۷ کیف چرمی با دسته بامبو را به بازار آورد. همچنین در سال ۱۹۵۰ علامت تجاری قرمز خط دار معرفی کرد. این علامت از دور رزین گرفته شده بود.

 
  • تایید
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sars.ha
موضوع نویسنده

♡Nadieh♡

مهمان
آلدو گوچی در سال ۱۹۶۰ طراحی ماندگار دو حرف G را برای برند عرضه کرد. این طراحی که با سادگی نمایان‌گر نام موسس این برند بود، در سال‌های بعدی با طرح‌های مختلف در محصولات گوچی استفاده شد.

در سال ۱۹۶۴ یکی از طراحی‌های ویژه‌ی این برند یعنی طرح پروانه‌ای برای پارچه‌ی ابریشمی عرضه شد که بعدها با اضافه شدن طرح‌های گل‌دار لوکس، جایگاه ویژه‌ای در میان لوکس پوشان پیدا کرد. داستان طراحی‌های گل‌دار یا Flora گوچی به سال ۱۹۶۶ و حضور پرنسس گریس همسر شاهزاده‌ی موناکو در فروشگاه گوچی باز می‌گردد. رودولفو گوچی تصمیم گرفت تا زیباترین روسری گل‌دار را برای پرنسس طراحی کند و از طراح مشهور ویتوریو اکورنرو درخواست کرد تا طرحی ویژه برای او آماده کند. این طراحی شروع استفاده از طرح‌های گل‌دار در مجموعه‌ی گوچی بود که بعدها در انواع محصولات از کیف تا لباس گسترش یافته و خصوصا برای افراد خاص و میهمانی‌های خاص آماده می‌شد.

 
  • تایید
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sars.ha
موضوع نویسنده

♡Nadieh♡

مهمان
در سال ۱۹۷۰ و با عرضه‌ی چند محصول جدید در فروشگاه‌های گوچی، شهرت این برند بیش از پیش شد. اولین مجموعه، چمدان‌های سری رولز رویس بود و پس از آن ساعت، جواهرات، کراوات و عینک نیز به محصولات این برند اضافه شدند.
 
  • تایید
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sars.ha
موضوع نویسنده

♡Nadieh♡

مهمان
در سال ۱۹۸۳ رودولفو بر اثر سرطان درگذشت و پسر او به نام ماریزیو سهم او را به ارث برد و جای او را گرفت. ماریزیو در سال ۱۹۸۹ مدیریت کامل گوچی را به عهده گرفت. ۵۰ درصد سهام شرکت به او و ۵۰ درصد مابقی سهام به شرکت اینوست کروپ Investcrop از کشور بحرین فروخته شد. دهه ۱۹۹۰ با گوچی یار نبود و به دلیل اختلافات فروانی که با شریک خود داشت پس از مراجعه به دادگاه و حل اختلافات و جدایی این دو شریک از هم، گوچی بیش از ۳۷ میلیون دلار متضرر شد.

ماریتزیو در سال ۱۹۹۵ به قتل رسید که البته همسر قبلی ماریتزیو یعنی پاتریزیا رجیانی پس از چند سال تحقیقات محکوم شد.

 
  • تایید
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sars.ha
موضوع نویسنده

♡Nadieh♡

مهمان
یکی از استخدام‌های موفق گوچی در دوران بحران، دان ملو بود که در سال ۱۹۸۹ به‌عنوان طراح لباس‌های آماده استخدام شد. ملو که از اعتبار خدشه‌دار شده‌ی گوچی اطلاع داشته و تلاش می‌کرد تا آن را بازیابی کند، تام فورد را در سال ۱۹۹۰ برای مدیریت خط لباس‌های آماده‌ی برند استخدام کرد. پس از ۴ سال فورد به سمت مدیریت نوآوری گوچی رسید. اقدام دیگر ملو انتقال مرکز مدیریت گوچی از میلان، به محل تولدش یعنی فلورانس بود. پس از این اقدام او و فورد تعداد محصولات گوچی را از ۲۰ هزار به ۵ هزار کاهش داده و مسیر لاکچری کردن برند را بیش از پیش هموار کردند.
 
  • تایید
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sars.ha
بالا پایین