جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.

سریال خارجی معرفی سریال خارجی

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته عکس فیلم و سریال توسط ILLUSION با نام معرفی سریال خارجی ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 662 بازدید, 6 پاسخ و 3 بار واکنش داشته است
نام دسته عکس فیلم و سریال
نام موضوع معرفی سریال خارجی
نویسنده موضوع ILLUSION
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط ILLUSION
موضوع نویسنده

ILLUSION

سطح
8
 
نویسنده افتخاری
نویسنده افتخاری انجمن
نویسنده ادبی انجمن
ارشد بازنشسته
Mar
3,435
38,948
مدال‌ها
13
«به نام خدا»
70318_48aae8722bdf3083f6f6176045c5ed77_jp9r.gif

⚠تاپیک اختصاصی است⚠
⚠از ارسال اسپم جدا خودداری کنید⚠

 
موضوع نویسنده

ILLUSION

سطح
8
 
نویسنده افتخاری
نویسنده افتخاری انجمن
نویسنده ادبی انجمن
ارشد بازنشسته
Mar
3,435
38,948
مدال‌ها
13

◀سریال شماره‌ی ۱▶
Screenshot_20230308-163356_Gallery.jpg
The WALKING DEAD
یا همون مردگان متحرک


سریال مردگان متحرک، یک سریال در ژانر ترسناک پسارستاخیزیه که نمی‌دونم دقیقا کجاش ترسناکه. این خارجیا انگار با هر سست‌کلک بازی می‌ترسن.
سریال حول و حوش یه کلانتر جذاب به اسم ریگ گرایمز(که توی پوستر نذاشتنش بی‌سلیقه‌ها) هست که وقتی داره با همکار ج**ش لقمه‌ش شِنگ چندتا خلافکارو تعقیب می‌کنن، تیر می‌خوره و میره توی کما. از جایی که شخصیت‌های اصلی سریال‌ها معمولا ضد گلوله‌ن و فقط در مواقع اضطراری ادای مردن رو در میارن تا احساسات بیننده رو به غلیان در بیارن، بعد چند ماه از کما در میاد اما میبینه بیمارستان تخلیه‌ست و پشماش فر می‌خوره.
اوایل فیلم یه سکوتی برقراره که آدم دلش می‌خواد واقعا چندتا زامبی بندازه به جون ملت و تخت بخوابه. خلاصه ریک میره توی خیابون و یه زامبی که دل و رودش توی خیابون به طرز چندشناکی پخشه رو میبینه و اونجا تازه شروع ماجراست. آریزونا کاملا تخلیه شده و جز یه پدر پسر سیاهپوست مغزکاهی که خودشونو توی خونه‌شون حبس کردن، هیچ بنی بشری پیدا نمیشه. اونجاست که به ریک میگن انگار یه ویروس توی شهر پخش شده و ملت خوف کردن، ارتش وارد ماجرا شده که نترسین و تخلیه موقتیه، ولی از مردان ارتشی گنده‌گوی امریکا، فقط یه مشت ریش و پشم باقی مونده و فهمیدن کائنات بالاخره پشتش رو کرده به ما.
اونجاست که ماجراجویی ریک شروع میشه و به سمت ویرجینیا راه میفته. توی راه بارها دهن زامبیارو سرویس میکنه و خانوادشو پیدا میکنه.
سریال ۱۱ فصله و دهن شمارو به عنوان یه بیننده خودآزار که از پخش شدن دل و روده ملت لذت می‌برنو سرویس می‌کنه. اگه در ایام درس خوندن دنبال یه سریال جالب طولانی هستین، به شدت توصیه‌ش می‌کنم. فقط سریال دارای صحنه‌های مثبت ۳۶سال زیادیه توصیه می‌کنم بدون خانواده ببینین وگرنه حتما بی‌خانمان میشین. خودم استثنائا دوبله فارسیو ترجیح میدم. هرچند هیچوقت نفهمیدم چرا یه لباس مثل شوالیه‌های قرن شونزدهم نمی‌پوشن و به زامبیایی که با گاز گرفتنشون دندوناشون می‌ریزه تو حلق‌شون انگشت شصت نشون نمیدن. خلاصه اگه به فیلم‌های دل و روده در بیار علاقه دارین، مردگان متحرک بهترین گزینه‌ی شماست.

پ.ن: ریک
e7481a5c-fc41-47ba-9a61-89402bbc7c04.jpg
 
آخرین ویرایش:
موضوع نویسنده

ILLUSION

سطح
8
 
نویسنده افتخاری
نویسنده افتخاری انجمن
نویسنده ادبی انجمن
ارشد بازنشسته
Mar
3,435
38,948
مدال‌ها
13

◀سریال شماره‌ی ۲▶
Screenshot_20230308-170930_Google.jpg
لوسیفر


لوسیفر یه سریال امریکایی فانتزی توی ژانر جنایی پلیسی درامه که نتفلیکس استثنائا شخصیتاشو جایگزین نکرد.
سریال درمورد لوسیفر مورنینگ استاره که بعد هزاران سال پادشاهی در جهنم و اذیت و آزار روحای گناهکار، حوصله‌ش سر رفته و واسه تعطیلات میاد لس‌آنجلس. دیدن این سریال باعث میشه دیدتون درباره فرشته‌های خوب و بد به کلی بپوکه و مجذوب ظاهر جذاب شیطون بشین که خیلیم پولداره، تازه پیانو هم میزنه.
سر یه ماجرای قتل با کارآگاه دکر که از قضا یه زن جوون خوراک شیطونه آشنا بشه. اما دکر پیشنهاد لوسیفرو رد می‌کنه و میگه مگه جهنم یخ بزنه که من از تو خوشم بیاد، بیچاره نمی‌دونه جهنم از اول یخ زده بود. همین میشه که لوسیفر به عنوان مشاور اداره جنایی ال آی پی دی میفته دنبال دکر و حل کردن پرونده‌های قتل. سریال پر اتفاقای معنوی پشم ریزونه، مثلا جبرئیل خیلی خبرچینه و عزرائیل یه دختر مو چتریه که همیشه خنجر معروفشو گم می‌کنه. این وسط فقط روانشناس مخصوص لوسیفرو کم داره که عاشق داداش لوسیفر فرشته‌ مقرب خدا بشه. اگه از سریالای جنایی یا سریالای فرشته‌دار خوشتون میاد، لوسیفر سرگرم‌کننده‌ترین گزینه با یه نقش اول کت شلواری جذاب و پایان غافلگیر کننده‌ست.


 
موضوع نویسنده

ILLUSION

سطح
8
 
نویسنده افتخاری
نویسنده افتخاری انجمن
نویسنده ادبی انجمن
ارشد بازنشسته
Mar
3,435
38,948
مدال‌ها
13

◀سریال شماره‌ی ۳▶
Screenshot_20230309-135814_Gallery.jpg
برکینگ بد



برکینگ بد که از نظر من خیلی هم برکینگ خوبیه، یه سریال امریکایی توی ژانر جنایی درام هیجانیه. اگه شما هم از بی‌پولی فکر فروش کلیه به سرتون زده، به نظرم این سریال صفر تا صد تولید و فروش موادو به طوری که پلیس حتی از ۶۰۰ کیلومتری‌تون رد نشه رو یادتون میده که منبع در آمد خیلی خوبیه.​
سریال در مورد یه معلم شیمی به اسم والتر وایته که از صبح تا شب سگ‌دو میزنه برای عهد و عیالش، اما با فهمیدن اینکه در سن ۵۰ سالگی سرطان ریه گرفته و توسط روزگار ضربه فنی شده، گند میخوره به حالش. وقتی میبینه حتی پشکل هم نمی‌تونه برای خانوادش به جا بذاره چه برسه به پول، شروع به تولید متاامفتانین که همون شیشه هست با اصول شیمی می‌کنه که الحق جنس نابیه و باجناقشو که رئیس پلیس اداره مبارزه با مواد مخدره رو میندازه دنبال خودش.
کم‌کم وایت مثل اینکه از اینکار خوشش میاد و تبدیل میشه به یکی از بزرگترین سرکرده‌های مواد مخدر توی جنوب امریکا.
این سریال باعث میشه واقعا عاشق شیمی و بیشتر از اون عاشق قایم‌باشک بازی با پلیس و دار و دسته‌ش بشین. سریال ۵ فصله و اگه اسکایلر همسر وایت رو فاکتور بگیریم، همه‌ی شخصیتاش جالب و دوست‌داشتنی‌ان.
اگه شما هم عاشق دور زدن قانونید، با دیدن این سریال در ایام درس خوندن گریزی هم به کتاب شیمی بزنین.
پ.ن: دوبله این سریال از زبان اصلیش جالبتره.
 
موضوع نویسنده

ILLUSION

سطح
8
 
نویسنده افتخاری
نویسنده افتخاری انجمن
نویسنده ادبی انجمن
ارشد بازنشسته
Mar
3,435
38,948
مدال‌ها
13

◀سریال شماره‌ی ۴▶
Screenshot_20230310-111137_Chrome.jpg
وایکینگ‌ها


وایکینگ‌ها یه مجموعه‌ی ایرلندی کانادایی به سبک درام تاریخی و اکشنه که یکی از قهرمانای باستانی اسکاندیناوی که زمانی هنوز وایکینگ‌ها پیششون ابهت پشم‌ریزونی داشتن رو به اسم رگنار لاثبروک و دار و دسته رو روایت می‌کنه.
داستان از اینجا شروع میشه که رگنار(اون کچل توی پوستر) درحالی که هنوز کشاورز چغندرکاری بیش نیست، پیشنهاد حمله به سرزمین‌های غرب و انگلستان رو میده. حالا اینکه چطور این نقشه به ذهنش رسیده درحالیکه هنوز اعتقاد داشتن زمین یه خشکی وسط اقیانوسه که یه مار دراز دورتا دورشو پیچیده، الله اعلم. خلاصه با توکل به اودین و فرزندانش، با چندتا قایق پر از جنگجویان ریش و پشم دار کله زرد، به سمت انگلستان به راه میفتن و وقتی میرسن، از بز و میش گرفته تا سرباز و کشیش همه رو سلاخی میکنن. انگلیسی‌ها که میبینن مکاری در برابر تبرهای وایکینگای کله زرد شمالی مثل تیرکمون چوبی جلوی مسلسل و‌کلاشینکفه، خراج میدن و از شرشون برای یه مدت خلاص میشن. اما مثل اینکه تازه طعم خونریزی و خراج مفت زیر زبون وایکینگ‌ها مزه کرده، دوباره و سه باره به سرزمینای اروپایی حمله میکنن. اصلا روایت داریم وقتی حوصله‌شون سر میرفته میزدن بیرون و وقتی زنشون میپرسیده کجا به سلامتی؟ جواب میدادن یه توک پا میرم انگلیس و برمیگردم.
سریال پر شخصیتای خل و چل و جذابه. هرچند ممکنه با دیدن کشت و کشتار مردم فقط واسه سرگرمی، درحالیکه یه تبر مغزشونو باز کرده و بقیه دارن میخندن، دچار حالت روان‌پریشی بشین و هرکی سرسفره دیر پارچ آبو بهتون بده، چنگالو توی گردنش فرو ببرین و از فرداش عکس یه وایکینگ (ترجیحا یکی از پسران رگنار علی‌الخصوص آیوار ) رو بذارین پروفایل و فاز وایکینگ وحشی بگیرین و دو سه روز بعدش اعدام بشین. هشدار میدم که سریال رو اصلا با پدر و مادر یا حتی پدر بزرگ و مادربزرگ به تماشا نشینین، چون مناسب سن و سالشون نیست به علت صحنه‌های مثبت ۹۵ سالی که داره. اصلا انگار وقتی سناریو کم اوردن گفتن یه صحنه‌ی مثبت ۹۵ برین تا ببینیم چی میشه.
سریال دارای ۶ فصله و موقع تماشای هرفصل، روح و روانتون مثل گراز تیرخورده سر جالیز میشه. به هرحال برای شخصیتای جذابشم که شده حتما این سریال پشم ریزونو ببینین.
پ.ن: فیلم کاملا مناسب فمنیستاست، حتما با زیرنویس فارسی ببینید.



 
موضوع نویسنده

ILLUSION

سطح
8
 
نویسنده افتخاری
نویسنده افتخاری انجمن
نویسنده ادبی انجمن
ارشد بازنشسته
Mar
3,435
38,948
مدال‌ها
13

◀سریال شماره‌ی ۵▶
Screenshot_20230311-125912_Google.jpg
GAME of THRONES
بازی تاج و تخت​


بازی تاج و تخت یه مجموعه امریکایی درام فانتزیه. هرچند ۹۹ درصدتون به حتم این سریال خفن رو دیدین، اما توصیه‌م به اونایی که ندیدنه.
سریال دریک سرزمین شخمی تخیلی به اسم وستروس و اسوس (که همون جلوی کوه و پشت کوه هستن) روایت میشه. سریال سه خط داستانی رو دنبال میکنه که توی همه‌شون خانواده‌ی استارک‌ها که فرمانروایی قلمرو شمالی رو به عهده دارن، یه نقشی دارن.
تموم جنگ سر یه تخت بی‌قواره‌ی آهنیه که با نشستن روش پشت هرکسی تاول میزنه. سیر اول داستان در مورد مرگ پادشاه هفت قلمرو وستروس و تلاش اشراف‌زاده‌های پشت‌نشور برای تصاحب تخت شخمیه. با مرگ شاه هرشاهزاده‌ی ریش نداری به طمع تخت پادشاهی به راه میفته.
سیر دوم در مورد دختر و پسر نسل قبلی پادشاهای دیوونه و سست مغزیه که می‌خوان از وسط سرزمین اسوس که همون سرزمین وحشیاست برگردن و پادشاهی‌شونو پس بگیرن. شما هم احتمالا تا حالا با شنیدن کلمه مادر اژدها یاد یه فحش نون و آبدار افتادین، اما این اصطلاحیه که برای یه دختر ریقوی نسوز استفاده میشه که حتی تخمای اژدهارو هم خودش نذاشته.
سیر سوم که الحق سه گل به ژانر شخمی تخیلی زده، در مورد دیوار انتهای دنیا و جان اسنوی جذاب که در تلاش برای اماده‌سازی نبرد با موجودات عمه یخی هست که با اومدنشون تخت اهنی که هیچ، تشت پلاستیکی هم برای زندگی باقی نمی‌مونه.
وسط گیس و گیس کشی سر تخت بی‌قواره، هرچی جان اسنو گلوی خودشو جر میده که آقا تختو ول کنین دیوارو بچسبین، همه به فکر اینکه از عوارض مصرف گُله اونو به بند کفش‌شون حواله میکنن.
حالا از جنوب هزاران وحشی با فرماندهی مادر اژدهای نسوز و سه تا اژدهاش، از شمال موجودات عمه یخی اصلا نمیر، از شرق و غرب قلمروای مختلف همه باهم میجنگن و این وسط آریا استارک، کوچکترین دختر استارک‌ها همه رو به کتف چپ گرفته و فکر انتقام از کساییه که خانوادشونو به قتل رسوندن و فاز می‌سازم دنیامو یه نفره میگیره.
اون یکی پسر چلاق استارک‌ها( برندون) تو فکر رفتن به اون‌ور دیوار و ملاقات یه مرد اسکل توی درخت زندگی کنه.
سانسا استارک که مدام نامزد همه میشه و به علت پا قدم نحس، همون موقع نامزدش میمیره.
سریال دارای ۸ فصله که به جز فصل اول که فقط پیش درآمد و توضیحات الکیه، بقیه‌ش خفن و پشم ریزونه. ناگفته نمانه که این سریال هم دارای رده سنی حساسه که بی‌پدر مادره، یعنی نباید با پدر مادر به تماشاش بشینین مگر اینکه سانسور باشه که به جهنمم نمی‌ارزه.
از فکر دوبله فارسی هم در بیاین و حتما با زیرنویس فارسی ببینین و از تماشای این سریال لذت ببرین.

 
موضوع نویسنده

ILLUSION

سطح
8
 
نویسنده افتخاری
نویسنده افتخاری انجمن
نویسنده ادبی انجمن
ارشد بازنشسته
Mar
3,435
38,948
مدال‌ها
13

◀سریال شماره‌ی۶▶
House-of-the-Dragon-2022.jpg
house of the dragon
خاندان اژدها


خاندان اژدها اسپین اف گیم آف ترونزه و به بیان وقایع ۱۵۰ سال قبل از سقوط تارگریان‌ها و پس از سقوط والرین می‌پردازه.
در این زمان پادشاه ویسریس که برای پسردار شدن کارخونه‌ی جوجه کشی راه انداخته، همسرش رو با بچه‌دار شدن برای بار بیست سی چهلم از دست میده اما نوزاد که اتفاقا پسر هم هست، از دنیا میره و ضربه‌ی سختی با نشان دادن شصت پاش به پدرش میزنه و بعد از مراسم خاکسپاری و... جانشینی میرسه به تنها فرزندش رینیرا که یه دختر ۱۷ ساله‌ست.
اچ بی او در زمینه‌ی همسان سازی حقوق رنگین پوستان هم کم کاری نکرده و خاندان والرین رو که پادشاهان سابق قبل از تارگریان‌ها بودنو زده سیاه کرده. با چه منطقی کله‌ی فر زرد و صورت از دیگ سیاه‌تر بهشون داده رو خدا داند و بس اما کثافت‌کاری‌هایی که تو بعضی از سایت‌های خارجی بدنام هم قفله رو چپونده توی این دوتا خانواده که هرطور آدم روانی دارای اختلال شخصیتی هم با دیدنشون دچار نقص فنی میشه. توصیه می‌کنم سریال رو حتما با خانواده ببینین و اون هم با زیرنویس، تا اون روی هرگز دیده نشده‌ی پدر و مادرتون باهاتون روبوسی کنه. طبق روال کراش‌ترین شخصیت این فیلمو معرفی میکنیم و اون کسی نیست جز دیمون برادر پادشاه.( شخص مرکزی توی پوستر)
پادشاه که میبینه داره کرم میزنه توش(واقعا، نه الکی) با دوست صمیمی رینیرا مزدوج میشه و اونم کم لطفی نکرده و دو تا پسر میزاد. حالا با به خطر افتادن جانشینی رینیرا اونم توسط برادرای زاده شده از دوستش، سیر اصلی داستان که منجر به رقص اژدهایان(نبرد سر جانشینی که اخر سر باعث انقراض اژدهایان و خود تارگریان ها میشه) شروع میشه.
فصل اول سریال دارای ۱۰ قسمته و فصل دوم تیرماه ۱۴۰۳ اکران میشه.
اگر از بازی تاج و تخت خوشتون اومد، دیدن این سریال هم می‌تونه براتون جذاب باشه.
 
بالا پایین