جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.

آموزشی منتقد نویسنده را تخریب نکند

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته آموزش نقد توسط Kosarvalipour با نام منتقد نویسنده را تخریب نکند ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 216 بازدید, 9 پاسخ و 0 بار واکنش داشته است
نام دسته آموزش نقد
نام موضوع منتقد نویسنده را تخریب نکند
نویسنده موضوع Kosarvalipour
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط Kosarvalipour
موضوع نویسنده

Kosarvalipour

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Feb
4,146
9,133
مدال‌ها
4
کسایی: «ایده» و «روش» بیان نویسنده مورد توجه ناقد باشد/ منتقد نویسنده را تخریب نکند
 
موضوع نویسنده

Kosarvalipour

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Feb
4,146
9,133
مدال‌ها
4
غلامرضا کسایی، شایسته‌تقدیر دوازدهمین جشنواره نقد کتاب در حوزه دین گفت: امر مهمی که در نقد باید مدنظر قرار بگیرد، این است که در نقد باید «ایده» و «روش» بیان نویسنده مورد نقد قرار بگیرد، نه این که ناقد بخواهد دست به تخریب و یا نقد نویسنده بزند.
 
موضوع نویسنده

Kosarvalipour

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Feb
4,146
9,133
مدال‌ها
4
غلامرضا کسایی، مؤلف مقاله «بررسی کتاب اندیشه اسلامی (1)» که در دوازدهمین جشنواره نقد کتاب در حوزه دین شایسته تقدیر شناخته شد، درگفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ضمن اشاره به این‌که، کتاب‌های دانشگاهی باید دارای مولفه‌های مهم برای تدریس باشد، گفت: این مقاله محصول پایان‌نامه کارشناسی ارشدم با عنوان «بررسی کتاب‌های اندیشه اسلامی (1) و (2) در چارچوب تحلیل گفتمان انتقادی» است.
 
موضوع نویسنده

Kosarvalipour

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Feb
4,146
9,133
مدال‌ها
4
وی با بیان اینکه پایان‌نامه‌ام با راهنمایی جلال رحیمیان به انجام رسید، افزود: در پایان‌نامه به بررسی این دو کتاب پرداختم که البته وضعیت کتاب «اندیشه اسلامی (1)» نسبت به کتاب «اندیشه اسلامی (2)» بهتر بود.
 
موضوع نویسنده

Kosarvalipour

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Feb
4,146
9,133
مدال‌ها
4
کسایی با بیان این‌که همواره به موضوعات دینی علاقه داشته‌ام، اظهار کرد: کتاب «اندیشه اسلامی (1)» از جمله کتاب‌هایی است که بیشتر دانشجویان آن را در مقطع کارشناسی مطالعه و به عنوان کتاب واحد درسی امتحان می‌دهند.
 
موضوع نویسنده

Kosarvalipour

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Feb
4,146
9,133
مدال‌ها
4
شایسته‌تقدیر دوازدهمین جشنواره نقد کتاب در حوزه دین ادامه داد: در این بررسی بیشتر بر این مقوله تمرکز داشتم که این کتاب صرفاً برای آن دسته از مسلمانانی نوشته شده است، که اساساً به نوشته‌های این کتاب پایبند هستند و نمی‌توانند درباره نوشته‌های آن سؤال کنند، البته این کتاب، محلی برای شک و سؤال برای خوانندگان نیز باقی نگذاشته است.
 
موضوع نویسنده

Kosarvalipour

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Feb
4,146
9,133
مدال‌ها
4
کسایی ادامه داد: برای بررسی این کتاب در پایان‌نامه خود از چارچوب «وندایک» استفاده کردم. در این چارچوب مراحلی برای بررسی برخی تفاوت‌ها ذکر شده است. کتاب حاضر با پیش‌فرض پذیرفته شدن مطالب آن نوشته شده است.
 
موضوع نویسنده

Kosarvalipour

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Feb
4,146
9,133
مدال‌ها
4
وی در ادامه گفت‌وگو با ایبنا، درباره جایگاه نقد بین نخبگان و دانشگاهیان گفت: امر مهمی که در نقد باید مدنظر قرار بگیرد، این است که در نقد باید «ایده» و «روش» بیان نویسنده مورد نقد قرار بگیرد، نه این که ناقد بخواهد دست به تخریب و یا نقد نویسنده بزند.
 
موضوع نویسنده

Kosarvalipour

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Feb
4,146
9,133
مدال‌ها
4
کسایی اظهار کرد: دانشجویان و پرسشگرانی که کتاب «اندیشه اسلامی (1)» را مطالعه می‌کنند، به دنبال پرسش از کتاب هستند تا نظرات و گفته‌های برخی غربی‌ها درباره دین را رد کنند، البته رد یک موضوع نباید با سفسطه همراه باشد، بلکه باید این امر با استدلال علمی همراه باشد.
 
موضوع نویسنده

Kosarvalipour

سطح
1
 
کاربر ویژه انجمن
کاربر ویژه انجمن
Feb
4,146
9,133
مدال‌ها
4
غلامرضا کسایی، صاحب مقاله شایسته‌تقدیر در دوازدهمین جشنواره نقد کتاب، مقاله خود را در فصلنامه «اندیشه دینی شیراز» به چاپ رسانده و هم‌اکنون دانشجوی دکترای زبان‌شناختی همگانی در دانشگاه اصفهان است.
 
بالا پایین