جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.
  • بانوان انجمن رمان بوک قادر به شرکت در گروه گسترده نقد رمان بوک در تلگرام هستند. در صورت عضویت و حضور فعال در نمایه معاونت @MHP اعلام کرده تا امتیازی که در نظر گرفته شده اعمال شود. https://t.me/iromanbook

آموزشی کاراکتر سازی

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته انیمیشن سازی توسط Tannaz با نام کاراکتر سازی ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 374 بازدید, 20 پاسخ و 1 بار واکنش داشته است
نام دسته انیمیشن سازی
نام موضوع کاراکتر سازی
نویسنده موضوع Tannaz
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط Tannaz
موضوع نویسنده

Tannaz

سطح
0
 
مدیر آزمایشی تالار هنر و تدوین
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
مترجم انجمن
تدوینگر آزمایشی
کاربر رمان‌بوک
Mar
535
1,224
مدال‌ها
2
UV و ژست گرفتن در Zbrush:
هنگامی که همه بخش‌ها ساخته شدند، همه SubTools را در سطح 1 صادر کرده و همه چیز را به مایا import کنید. سپس ساخت UV و ژست را شروع کنید. می‌توانید برای برش هر مدل از ابزار “3D Cut & Sew” در Maya استفاده کنید. همچنین مطمئن شوید که همه چیز دارای تراکم Texel یکسان است. اگر از UDIM برای این پروژه استفاده کنید، هر شی با حداکثر وضوح رندر خواهد شد.
در نهایت مش‌های UVd جدید را به ZBrush صادر کرده و UVd را در SubTools غیرUVd کپی کنید. سپس اعمال ژست به شخصیت را شروع کنید و ژستی را انتخاب کنید که به مفهوم مدل شما نزدیک باشد. از Spotlight در Zbrush استفاده کنید تا ببینید ژست مورد نظر با مدل دوبعدی و سه بعدی مطالبقت دارد یا خیر و همه‌ی زوایای ژست را بررسی کنید.
 
موضوع نویسنده

Tannaz

سطح
0
 
مدیر آزمایشی تالار هنر و تدوین
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
مترجم انجمن
تدوینگر آزمایشی
کاربر رمان‌بوک
Mar
535
1,224
مدال‌ها
2
IMG_8878.jpeg
 
موضوع نویسنده

Tannaz

سطح
0
 
مدیر آزمایشی تالار هنر و تدوین
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
مترجم انجمن
تدوینگر آزمایشی
کاربر رمان‌بوک
Mar
535
1,224
مدال‌ها
2
بافت سازی در substance painter:
در این مرحله وارد بافت‌سازی می‌شویم و باید از Substance Painter استفاده کنید. بهتر است که از بافت‌های سبک استفاده شود و همچنین باید از عناصر واقع‌گرایانه استفاده کنید تا مدل شما طبیعی‌تر و زیبا‌تر شود. رنگ‌آمیزی نیز اهمیت زیادی دارد و انتخاب رنگ درست، می‌تواند مفهوم بهتری از طرح شما را منتقل کند.
 
موضوع نویسنده

Tannaz

سطح
0
 
مدیر آزمایشی تالار هنر و تدوین
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
مترجم انجمن
تدوینگر آزمایشی
کاربر رمان‌بوک
Mar
535
1,224
مدال‌ها
2
ساخت مو با استفاده از Xgen:
برای ساخت مو از Xgen استفاده کنید. بخشی از مش را انتخاب کرده و آن را از در پوست سر جدا کنید تا Xgen موها را از این ناحیه ایجاد کرده و رشد دهد. بعد از اینکه همه چیز به درستی تنظیم شد، شروع به قرار دادن راهنما کنید تا فرم موها شکل گیرد و از توده‌ها بزرگ‌تر به توده‌ها کوچکتر موها را ایجاد کنید. در نهایت از اصلاح‌کننده نویز و برش استفاده کنید و همین رویه را برای ابروها و موهای صورت پیاده‌سازی کنید.
 
موضوع نویسنده

Tannaz

سطح
0
 
مدیر آزمایشی تالار هنر و تدوین
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
مترجم انجمن
تدوینگر آزمایشی
کاربر رمان‌بوک
Mar
535
1,224
مدال‌ها
2
IMG_8879.jpeg
 
موضوع نویسنده

Tannaz

سطح
0
 
مدیر آزمایشی تالار هنر و تدوین
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
مترجم انجمن
تدوینگر آزمایشی
کاربر رمان‌بوک
Mar
535
1,224
مدال‌ها
2
نورپردازی در Maya:
در اصول طراحی کاراکتر، نورپردازی نقش مهمی در شخصیت دادن به مدل دارد. برای انتخاب نور مناسب باید تنظیمات نور زیادی را تست کنید و سناریوهای نور HDRI مختلفی را بررسی کنید. اگر می‌خواهید شخصیت شما تنبل به نظر برسد بهتر است نورپردازی از قسمت بالا را را امتحان کنید. در واقع برای ساخت هر نوع شخصیت باید نورپردازی‌های مختلفی را از نواحی مختلف مدنظر قرار دهید و باید بدانید که نورپردازی واقعاً در شخصیت شما تفاوت ایجاد می‌کند.
 
موضوع نویسنده

Tannaz

سطح
0
 
مدیر آزمایشی تالار هنر و تدوین
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
مترجم انجمن
تدوینگر آزمایشی
کاربر رمان‌بوک
Mar
535
1,224
مدال‌ها
2
IMG_8880.jpeg
 
موضوع نویسنده

Tannaz

سطح
0
 
مدیر آزمایشی تالار هنر و تدوین
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
مترجم انجمن
تدوینگر آزمایشی
کاربر رمان‌بوک
Mar
535
1,224
مدال‌ها
2
رندرینگ در Arnold:
Arnoldبرای رندر در مایا انتخاب خوبی خواهد بود. می‌توانید از تنظیمات موجود در تنظیمات رندر پیش‌فرض، نتایج تست خوبی دریافت کنید، اما برای رندرهای نهایی، باید تغییراتی را انجام دهید تا زمان گران‌قیمت رندر و نویز مدیریت شود. اگر CPU خوبی داشته باشید، زمان رندر برایتان خیلی آزاردهنده نخواهد بود.
 
موضوع نویسنده

Tannaz

سطح
0
 
مدیر آزمایشی تالار هنر و تدوین
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
مترجم انجمن
تدوینگر آزمایشی
کاربر رمان‌بوک
Mar
535
1,224
مدال‌ها
2
IMG_8881.jpeg
 
موضوع نویسنده

Tannaz

سطح
0
 
مدیر آزمایشی تالار هنر و تدوین
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
مترجم انجمن
تدوینگر آزمایشی
کاربر رمان‌بوک
Mar
535
1,224
مدال‌ها
2
عمق میدان:
در آخرین مرحله‌ی آموزش کاراکتر سازی و آموزش طراحی شخصیت، می‌توانید با cube primitive فاصله‌ی دوربین از شخصیت خود را مدیریت کنید، فوکوس‌ها را تنظیم کرده و در بخش‌هایی یک تاری ملایم ایجاد کنید. این کار ظرافت مدلسازی را افزایش خواهد داد و شخصیت شما را مینیاتوری‌تر خواهد کرد.
 
بالا پایین