Tannaz
سطح
0
مدیر آزمایشی تالار هنر و تدوین
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
مترجم انجمن
تدوینگر آزمایشی
کاربر رمانبوک
- Mar
- 535
- 1,224
- مدالها
- 2
UV و ژست گرفتن در Zbrush:
هنگامی که همه بخشها ساخته شدند، همه SubTools را در سطح 1 صادر کرده و همه چیز را به مایا import کنید. سپس ساخت UV و ژست را شروع کنید. میتوانید برای برش هر مدل از ابزار “3D Cut & Sew” در Maya استفاده کنید. همچنین مطمئن شوید که همه چیز دارای تراکم Texel یکسان است. اگر از UDIM برای این پروژه استفاده کنید، هر شی با حداکثر وضوح رندر خواهد شد.
در نهایت مشهای UVd جدید را به ZBrush صادر کرده و UVd را در SubTools غیرUVd کپی کنید. سپس اعمال ژست به شخصیت را شروع کنید و ژستی را انتخاب کنید که به مفهوم مدل شما نزدیک باشد. از Spotlight در Zbrush استفاده کنید تا ببینید ژست مورد نظر با مدل دوبعدی و سه بعدی مطالبقت دارد یا خیر و همهی زوایای ژست را بررسی کنید.
هنگامی که همه بخشها ساخته شدند، همه SubTools را در سطح 1 صادر کرده و همه چیز را به مایا import کنید. سپس ساخت UV و ژست را شروع کنید. میتوانید برای برش هر مدل از ابزار “3D Cut & Sew” در Maya استفاده کنید. همچنین مطمئن شوید که همه چیز دارای تراکم Texel یکسان است. اگر از UDIM برای این پروژه استفاده کنید، هر شی با حداکثر وضوح رندر خواهد شد.
در نهایت مشهای UVd جدید را به ZBrush صادر کرده و UVd را در SubTools غیرUVd کپی کنید. سپس اعمال ژست به شخصیت را شروع کنید و ژستی را انتخاب کنید که به مفهوم مدل شما نزدیک باشد. از Spotlight در Zbrush استفاده کنید تا ببینید ژست مورد نظر با مدل دوبعدی و سه بعدی مطالبقت دارد یا خیر و همهی زوایای ژست را بررسی کنید.