- Jul
- 1,595
- 3,617
- مدالها
- 5
بر خلاف رسانههای چاپی و مانند آن٬ ویدئو رسانهای پویاست. میتوان با آن تصویری دلخواه از شرکت را نمایش داد. علاوه بر امکانات خاص سینمایی (اعم از انتقال هنرمندانهی پیام از طریق تصویر و صدا) انیمیشن و گرافیک میتوانند به هرجای فیلم اضافه شوند تا قدرت پیام را افزایش دهند. فکر کنید که تعریف کردن از ساخت یک سدی که ساخته نشده برای مشتری چقدر سخت است و نمایش آن به صورت فیلم و انیمیشن چقدر کار را راحت میکند! یا صحبت کردن از عواقب اشتباهات فردی برای نیروی انسانی چقدر با نمایش آن به صورت مثلا انفجار تفاوت دارد. نمایش ماشینهای غولآسا٬ ساختمانهای بزرگ یا ابزار حساس پزشکی آسانتر است یا تماشای آنها بر روی ویدئو؟ و بعد حتا نمایش ویدئو در سالن نمایشگاهی شلوغ سهلتر است یا ارایه نسخهای از آن بر روی رسانههای قابل حمل یا اینترنت؟