-pariya-
سطح
6
[ مدیر ارشد بخشهای عمومی ]
پرسنل مدیریت
مدیریت ارشد انجمن
سرپرست انجمن
مدیر تالار رمان
میکسر انجمن
مترجم ارشد انجمن
آموزگار انجمن
عضو تیم تعیین سطح ادبیات
- Jul
- 27,316
- 58,596
- مدالها
- 11
در زبان روسی، برای اینکه بگویید کسی شما را اذیت کرده یا روی مختان رفته است، میتوانید عبارت «سرکارمان گذاشتی؟» یا «ما را گرفتی؟» را بیان کنید.
Мама звонила 3 раза сегодня, достала меня. (Mom called three times today, she is annoying me.)
Мама звонила 3 раза сегодня, достала меня. (Mom called three times today, she is annoying me.)