جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.

آموزشی اصول ایده پردازی در داستان

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته آموزش نقد توسط Tara Motlagh با نام اصول ایده پردازی در داستان ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 1,024 بازدید, 51 پاسخ و 2 بار واکنش داشته است
نام دسته آموزش نقد
نام موضوع اصول ایده پردازی در داستان
نویسنده موضوع Tara Motlagh
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط Tara Motlagh
موضوع نویسنده

Tara Motlagh

سطح
6
 
مخاطب رمان برتر
مخاطب رمان برتر
نویسنده ادبی انجمن
نویسنده انجمن
Dec
7,765
46,776
مدال‌ها
7
درون‌مایه‌های مطلوب، نیروهای خوب و بد را هم وزن می‌کنند. طوری‌که گاهی اوقات انتخاب و رسیدن به آن کار بسیار دشواری است. در واقع پاسخ‌های ساده ارائه می‌دهند و در نتیجه قضاوتی که در پایان داستان نمایان می‌شود، حاصل روندی در طول داستان است نه این‌که خیلی سریع و آسان، در یک قسمت از آن اتفاق بیفتد.
 
موضوع نویسنده

Tara Motlagh

سطح
6
 
مخاطب رمان برتر
مخاطب رمان برتر
نویسنده ادبی انجمن
نویسنده انجمن
Dec
7,765
46,776
مدال‌ها
7
این ممکن است پیچیده‌ترین قسمت نوشتن باشد زیرا درون‌مایه در لایه‌ی رویی وجود ندارد، بلکه مجموعه‌ای پویا، ظریف و اساسی است که به همه چیز رنگ می‌دهد، اما رنگ واضحی به‌خود نمی‌گیرد. تمرکز مخاطب همیشه بر شخصیت، گفت‌وگو، درگیری و پیرنگ است. اما درون و پشت همه‌ی این‌ها، درون‌مایه نهفته است که انگشت گذاشتن روی آن کار دشواری است.
 
بالا پایین