جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.

همگانی اگه تناسخ وجود داشته باشه...؟

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته مطالب طنز توسط YAMUR با نام اگه تناسخ وجود داشته باشه...؟ ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 980 بازدید, 10 پاسخ و 8 بار واکنش داشته است
نام دسته مطالب طنز
نام موضوع اگه تناسخ وجود داشته باشه...؟
نویسنده موضوع YAMUR
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط Tara Motlagh
موضوع نویسنده

YAMUR

سطح
1
 
کاربر ممتاز
کاربر ممتاز
کاربر رمان‌بوک
Nov
1,054
9,164
مدال‌ها
3

درود

اگه تناسخ وجود داشته باشه، دوست داری بعد از مرگت به چه چیزی تبدیل بشی؟!
و به چرا انتخابت اینه؟!
(هرچیزی که دوست داری می‌تونه باشه)


به رسم همه‌ی تاپیک‌ها از ارسال اسپم خودداری بفرمایید



 
موضوع نویسنده

YAMUR

سطح
1
 
کاربر ممتاز
کاربر ممتاز
کاربر رمان‌بوک
Nov
1,054
9,164
مدال‌ها
3

من دوست دارم اگر تناسخی وجود داشته باشه
تبدیل به یه پرنده‌ بشم

به نظرم پرنده‌ها آزادی و رهایی رو به شدت دارن تجربه میکنن
و تاحدودی میشه گفت هرگز محکوم به یک مکان نیستند.
 

Asteria

سطح
0
 
مدیر تالار پزشکی
مدیر تالار پزشکی
ناظر کتاب
Nov
652
4,591
مدال‌ها
2
من اگه تناسخی وجود داشته باشه، دوست دارم پروانه بشم🦋 هم رها و آزاده و هم زیبا و شاد. و در همون عمر کوتاهی که داره، از زندگیش لذت می‌بره
 

آبـی؛

سطح
5
 
مدیر تالار ترجمه
پرسنل مدیریت
مدیر تالار موسیقی
مدیر تالار ترجمه
ویراستار ارشد
گوینده انجمن
مترجم انجمن
کاربر ممتاز
عضو تیم تعیین سطح ادبیات
Jun
5,086
37,156
مدال‌ها
10
تبدیل به تنبل
همیشه خوابو ترجیح میده و کاری برای انجام دادن نداره

و شاید یه ببر
نماد قدرته
 

Lady Atrisa

سطح
0
 
مترجم انجمن
مترجم انجمن
فعال انجمن
Sep
228
1,306
مدال‌ها
2
اگه تناسخی وجود داشت😂
کلاغ می شدم چون هیچ احدی تکرار می کنم هیچ احدی کاری به کارش ندارع نه گوشتش به درد خوردن می خوره نه اون قدر ابله که تله بیفته وازاون جالب تر قدرت دیددنیای ماوراء داره حدود چهل وپنجاه سال عمر می کنه به نظرم برا پرنده به درد نخوری مثله کلاغ زیادم هست🤣🤣🤣
 

~ZAHRA~

سطح
2
 
{سرپرست بخش عمومی}
پرسنل مدیریت
سرپرست انجمن
گوینده آزمایشی
Nov
4,013
23,426
مدال‌ها
6
اگه تناسخی وجود داشت، دوست داشتم خورشید باشم.
علاوه بر روشنایی روز، بتونم هر روز مردم رو درحال تلاش و کوشش به صورت یک نقطه ببینم از راه دور:D
 
بالا پایین