- May
- 1,313
- 5,309
- مدالها
- 8
ممنونم گلمدیر چرا عزیزجان
اینجا جو صمیمی و خوبی داره
خوش اومدی🌹❤️
حق با شماست جو اینجا واقعا صمیمانهست 🥰
با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشتهباشید.
اکنون ثبتنام کنید!ممنونم گلمدیر چرا عزیزجان
اینجا جو صمیمی و خوبی داره
خوش اومدی🌹❤️
خوشبختم گلم همیشه موفق باشی خانومیسلام به همگی
مهرانه هستم . ۱۷ سالمه و عاشق کتاب و فیلم و آشپزی هستم. نقاشی میکنم و مدرس زبان هستم. ولی از همه اینها گذشته من روحم به نویسندگی فروختم ولی به دلایل مختلف تحصیلی بعد از منتشر کردن اولین رمان و چند دلنوشته و یک مجموعه شعر نتونستم تا الان فعالیت بیشتری کنم فقط امیدوارم که بعد از همهی سختی هایی که الان دارم میکشم باز هم بتونم به این دنیای بزرگ برگردم
سلام سلامسلام به همگی
مهرانه هستم . ۱۷ سالمه و عاشق کتاب و فیلم و آشپزی هستم. نقاشی میکنم و مدرس زبان هستم. ولی از همه اینها گذشته من روحم به نویسندگی فروختم ولی به دلایل مختلف تحصیلی بعد از منتشر کردن اولین رمان و چند دلنوشته و یک مجموعه شعر نتونستم تا الان فعالیت بیشتری کنم فقط امیدوارم که بعد از همهی سختی هایی که الان دارم میکشم باز هم بتونم به این دنیای بزرگ برگردم
خوشم آریانا جانسلام آریانا هستم.
آری هم صدام میکنن. 17 سالمه و سال آخر انسانیم. چهارتا رمان در کل دارم که سه تاشون دست نویسن و یکیشون توی انجمنه. دلنویسم و از نظر اطرافیانم دلنوشته هام خوبن. دیالوگ هم مینویسم که یکیشون روی سایت رفته. به شعر علاقه دارم و شعر مینویسم ولی هنوز تصمیم نگرفتم توی انجمن بذارم. شخصیتم یه جور شیطنت برانگیزه ولی با افراد مثل خودشون رفتار میکنم.
علاقم به کتاب فراوونه طوری که کرم کتاب صدام میزنن. به فیلم و انیمه علاقه دارم البته ژانر مورد علاقم دارک فانتزیه. تقریبا همه جور رمانی خوندم اونقدر زیاد که اسم نصفشونو یادم نمیاد. عادت دارم با خودم بلند بلند و با واکنش(!) حرف بزنم. موسیقی بخش جدانشدنی از من از زمان بچگیم تا حالا بوده تقریبا همه ژانری موسیقی گوش میدم به جز اونایی که واقعا مفهوم ندارن. نقاشیم خوبه و به نقاشی چه رنگی چه سیاه و سفید رنگ روغن مداد رنگی شمعی کلا همه جوره علاقه دارم. برای داستان کوتاه واقعا کارم خوبه ولی برای انشا به مشکل برمیخورم چون نمیتونم زود تمومش کنم مورد داشتیم که یه انشا رو هشت صفحه نوشتم(در واقع یه داستان کوتاه شد برای خودش). در کل من یه نوع آدم سمی هستم که روانشناس خوبیم. ولی سمی بودنم بیشتره.
من صادق هستم خوشبختم.
خوشم بانو عجب بیوگرافی دقیقی منم انسانی میخونم سال آخریم ی خواهر دوقلو دارم اینو خودته از نظر شخصیتیسلام آریانا هستم.
آری هم صدام میکنن. 17 سالمه و سال آخر انسانیم. چهارتا رمان در کل دارم که سه تاشون دست نویسن و یکیشون توی انجمنه. دلنویسم و از نظر اطرافیانم دلنوشته هام خوبن. دیالوگ هم مینویسم که یکیشون روی سایت رفته. به شعر علاقه دارم و شعر مینویسم ولی هنوز تصمیم نگرفتم توی انجمن بذارم. شخصیتم یه جور شیطنت برانگیزه ولی با افراد مثل خودشون رفتار میکنم.
علاقم به کتاب فراوونه طوری که کرم کتاب صدام میزنن. به فیلم و انیمه علاقه دارم البته ژانر مورد علاقم دارک فانتزیه. تقریبا همه جور رمانی خوندم اونقدر زیاد که اسم نصفشونو یادم نمیاد. عادت دارم با خودم بلند بلند و با واکنش(!) حرف بزنم. موسیقی بخش جدانشدنی از من از زمان بچگیم تا حالا بوده تقریبا همه ژانری موسیقی گوش میدم به جز اونایی که واقعا مفهوم ندارن. نقاشیم خوبه و به نقاشی چه رنگی چه سیاه و سفید رنگ روغن مداد رنگی شمعی کلا همه جوره علاقه دارم. برای داستان کوتاه واقعا کارم خوبه ولی برای انشا به مشکل برمیخورم چون نمیتونم زود تمومش کنم مورد داشتیم که یه انشا رو هشت صفحه نوشتم(در واقع یه داستان کوتاه شد برای خودش). در کل من یه نوع آدم سمی هستم که روانشناس خوبیم. ولی سمی بودنم بیشتره.
من صادق هستم خوشبختم.
ما که پول نداشتیم دماغمان را عمل کنیم و گونه بکاریم، ما که خط لب نداشتیم و مژه مصنوعی نداشتیم، ما که موی بلوند و قد بلند نداشتیم، ما که چشمهایمان رنگی نبود؛ رفتیم و کتاب خواندیم! و با هر کتابی که خواندیم، دیدیم که زیباتر شدیم، آنقدر که هربار که رفتیم در آینه نگاه کردیم، گفتیم: خوب شد خدا ما را آفرید وگرنه جهان چیزی از زیبایی کم داشت. میدانی آن جراح که هرروز ما را زیباتر میکند، اسمش چیست؟ اسمش "کتاب" است! چاقویش درد ندارد، امّا همهاش درمان است. هزینهاش هرقدر هم که باشد به این زیبایی میارزد. من نشانی مطب این پزشک را به همه ی شما می دهم: رمان بوک! بی وقت قبلی داخل شوید! این طبیب مشفق، اینجا نشسته است، منتظر شماست!
*ثبت نام*
سلام مهمان عزیز
برای حمایت از نویسندگان محبوب خود و یا نشر آثارتان به خانواده رمان بوک بپیوندید:
کلیک برای: عضویت در انجمن رمان بوک