جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.
  • بانوان انجمن رمان بوک قادر به شرکت در گروه گسترده نقد رمان بوک در تلگرام هستند. در صورت عضویت و حضور فعال در نمایه معاونت @MHP اعلام کرده تا امتیازی که در نظر گرفته شده اعمال شود. https://t.me/iromanbook

نقد و بررسی بازی‌ها نقد و بررسی بازی Until Dawn Remake

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته بازی و کنسول توسط ممد صنوبر با نام نقد و بررسی بازی Until Dawn Remake ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 225 بازدید, 18 پاسخ و 1 بار واکنش داشته است
نام دسته بازی و کنسول
نام موضوع نقد و بررسی بازی Until Dawn Remake
نویسنده موضوع ممد صنوبر
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط ممد صنوبر
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,062
مدال‌ها
2
اگر بازی اصلی را قبلاً تجربه کرده باشید، متوجه می‌شوید که بخش ابتدایی بازی تغییراتی نسبت به نسخه اول داشته است و حالا می‌توان ارتباط بیشتری با پس‌زمینه داستانی برقرار کرد. علاوه بر این، یکی دیگر از تغییرات مثبت بازی، تغییر دوربین است که حالا به جای این که همانند نسخه اول در اکثر اوقات ثابت باشد، به حالت دوربین روی شانه در آمده و می‌توان با آزادی عمل بیشتری محیط‌های بازی را جست‌وجو کرد.
 
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,062
مدال‌ها
2
یکی دیگر از مشکلات بازی، عدم توانایی دویدن است. در واقع دکمه‌ای برای دویدن اصلاً در نظر گرفته نشده و تنها در یک سری از مواقع خاص، خود بازی تصمیم می‌گیرد که شخصیت کِی و کجا بتواند سریع‌تر حرکت کند. همین مورد به تنهایی می‌تواند یکی از ایرادات چنین بازی‌هایی باشد. نیمه اول بازی پر از پیاده‌روی‌های طولانی همراه با کاراکترهایی است که هیچ دیالوگی بینشان رد و بدل نمی‌شود و از سوی دیگر کاوش در محیط برای پیدا کردن اشیا می‌تواند بدون دویدن تبدیل به عذاب شود.
 
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,062
مدال‌ها
2
Until Dawn remake‌ ناامیدکننده است زیرا علاوه بر برچسب قیمت ۶۰ دلاری و عدم وجود امکان آپگرید از نسخه اصلی با قیمتی پایین، مشکلات فنی متعددی را در خود می‌بیند و فرصت دوم برای بهینه کردن و بهبود معنادار تجربه قبلی را کاملاً از دست می‌دهد.
 
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,062
مدال‌ها
2
از سوی دیگر، سناریوهایی که شما را از دل تجربه به بیرون پرت کنند نیز وجود دارند. هنگامی که یک موقعیت به شدت هولناک و تراژدی برای شخصیت اتفاق افتاده که او را تا سر حد مرگ ترسانده و مغموم کرده، دلیلی وجود ندارد که سی ثانیه بعد از آن در حین بررسی یکی از اشیای محیط، با لحن کاملاً شاد و بیخیال مونولوگ طنزآمیز بگوید.
 
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,062
مدال‌ها
2
همچنین ترس‌های ناگهانی که در چند چپتر اول بازی اکثراً شوخی‌های خود شخصیت‌ها با یکدیگر است، رفته رفته به جای این که عامل ترساندن باشند، تبدیل به شوخی‌های لوس می‌شوند و این حس را القا می‌کنند که نویسندگان به زور می‌خواهند مخاطب را بترسانند. آن‌ها می‌توانستند تا رسیدن به نقاط اوج داستان، با خلق اتمسفری درست، بیشتر از ترس محیطی استفاده کنند تا این که دست به دامان محیط‌های بیش از حد تاریک و جامپ اسکرهای نخ‌نما بشوند. هنگامی که عنوان ریمیک را به اسم بازی اضافه کردند، دست سازندگان برای تغییر و رفع تمامی این ایرادات کاملاً باز بوده و هیچگونه بهانه‌ای را نمی‌توان پذیرفت.
 
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,062
مدال‌ها
2
اگر نسخۀ اورجینال را تجربه کرده باشید، حتماً به یاد دارید که در برخی سناریوها نمی‌بایست کنترلر را تکان بدهید. از آنجایی که روی PC علاوه بر دوال سنس، با موس و کیبورد و حتی کنترلرهای دیگر مثل کنترلر ایکس باکس می‌توان این بازی را تجربه کرد و خب روی آن‌ها خبری از حسگرهای حرکتی و ژیروسکوپ نیست، بنابراین تیم توسعه قابلیت جدیدی برای کنترل استرس کاراکترها اضافه کرده‌اند که جایگزین آن روی کیبورد و کنترلرهای غیر از دوال‌شاک و دوال‌سنس باشد. این قابلیت به خوبی پیاده‌سازی شده و البته باید بگوییم که روی پیسی هم تمامی قابلیت‌های جذابی که از دوال سنس در بازی می‌بینیم پشتیبانی می‌شود.
 
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,062
مدال‌ها
2
نکته‌ای که ممکن است آزاردهنده باشد، لرزش بیش از حد کنترلر در اکثر مواقع بازی است. بله می‌توان لرزش دسته‌ها را از تنظیمات خاموش کرد اما کسی که مثل من به تعامل بیشتر با محیط بازی علاقه دارد، باید لرزش‌های بیش از حدی که حتی در پیمایش منوی بازی هم دست بردار نیستند را تحمل کند.
 
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,062
مدال‌ها
2
با وجود این که چند سالی از شروع نسل نهم می‌گذرد، اما همچنان در یک بازی ریمیک، فیزیک و انیمیشن حرکت کرکترها خشک و مصنوعی به نظر می‌رسد و گاهی اوقات شخصیت‌های NPC طوری می‌ایستند یا حرکت ناگهانی می‌کنند که اصلاً در حد یک ریمیک نسل نهمی نیست.
 
موضوع نویسنده

ممد صنوبر

سطح
0
 
[همیار عمومی]
پرسنل مدیریت
همیار سرپرست عمومی
مدیر آزمایشی
کاربر ویژه انجمن
شاعر انجمن
Sep
5,800
27,062
مدال‌ها
2
منبع اصلی :

سایت خبری / تحلیلی بازی و سینما
 
بالا پایین