جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.

ایده هفت روش برای طراحی پیرنگ فرعی در رمان

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته سالن ایده توسط -pariya- با نام هفت روش برای طراحی پیرنگ فرعی در رمان ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 569 بازدید, 20 پاسخ و 0 بار واکنش داشته است
نام دسته سالن ایده
نام موضوع هفت روش برای طراحی پیرنگ فرعی در رمان
نویسنده موضوع -pariya-
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط -pariya-
موضوع نویسنده

-pariya-

سطح
6
 
[ مدیر ارشد بخش علوم و فناوری ]
پرسنل مدیریت
مدیر ارشد
مدیر تالار رمان
میکسر انجمن
مترجم ارشد انجمن
آموزگار انجمن
عضو تیم تعیین سطح ادبیات
Jul
26,870
56,964
مدال‌ها
11
در ابتدای رمان می‌بینیم که یک فرد بی‌نام شخصی را ترور می‌کند که در ادامه داستان از این فرد با نام جکل یاد می‌شود. به زودی پلیس از این توطئه باخبر می‌شود. از این نقطه داستان به بعد، فورسایت مدام تمرکز داستان را بین جکل و لبل، بازرس پلیس، که هر کدام مشغول به فعالیت‌های خود هستند، تغییر می‌دهد. درنهایت، نتیجه این تغییر تمرکز مداوم خواننده را بهت‌زده می‌کند. نقطه تلاقی این دو پیرنگ درست در انتهای داستان است؛ زمانی که لبل و جکل با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.
 
بالا پایین