- Nov
- 4,013
- 23,423
- مدالها
- 6
هر عضو یه رمان رو که خیلی دوستش داره ولی خیلی خجالت میکشه اعتراف کنه انتخاب کنه و تو انجمن بنویسه!
فرمت پست:
اسم رمان: ......................
نویسنده: ......................
چرا خجالت میکشم اعتراف کنم؟
(حداقل ۳ دلیل خندهدار بنویس)
نمونه اعتراف من:
- چون جلدش صورتی-براقه و پر از عضله و پروانه
- چون سهبار پشت سر هم خوندمش تو ۲ هفته
- چون اسم یکی از شخصیتها رو تو موقعیتهای جدی زندگی واقعی گفتم
امتیاز شرمندگی از ۱۰: .... /۱۰
(هر چی بالاتر = افتخار بیشتر!)
"اختصاصی اینجانب"
فرمت پست:
اسم رمان: ......................
نویسنده: ......................
چرا خجالت میکشم اعتراف کنم؟
(حداقل ۳ دلیل خندهدار بنویس)
نمونه اعتراف من:
- چون جلدش صورتی-براقه و پر از عضله و پروانه
- چون سهبار پشت سر هم خوندمش تو ۲ هفته
- چون اسم یکی از شخصیتها رو تو موقعیتهای جدی زندگی واقعی گفتم
امتیاز شرمندگی از ۱۰: .... /۱۰
(هر چی بالاتر = افتخار بیشتر!)
"اختصاصی اینجانب"