جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.
  • بانوان انجمن رمان بوک قادر به شرکت در گروه گسترده نقد رمان بوک در تلگرام هستند. در صورت عضویت و حضور فعال در نمایه معاونت @MHP اعلام کرده تا امتیازی که در نظر گرفته شده اعمال شود. https://t.me/iromanbook

تکنولوژی چند نوع لوگو موشن داریم؟

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته تکنولوژی توسط Puyannnn با نام چند نوع لوگو موشن داریم؟ ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 192 بازدید, 2 پاسخ و 2 بار واکنش داشته است
نام دسته تکنولوژی
نام موضوع چند نوع لوگو موشن داریم؟
نویسنده موضوع Puyannnn
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط Puyannnn
موضوع نویسنده

Puyannnn

سطح
4
 
مهمان
Sep
13,533
22,017
مدال‌ها
3
لوگو اینترو ها می‌توانند در انواع اندازه‌ها و با فرمت‌های مختلف تولید شوند. حال با توجه به این موضوع؛ باید از بین آن‌ها با در نظر گرفتن نوع کسب و کار و نحوه استفاده از آن در تبلیغات، مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب کنیم.



لوگو موشن فلت
در این نوع از موشن ها معمولا با فضای دو بعدی سر و کار داریم. طراحی ها به صورت مینیمال و با استفاده از افکت‌های گرافیکی و کارتونی انجام می شوند. سادگی شکل ها و عناصر، تایپوگرافی خوانا و درشت و استفاده صحیح از رنگ ها، هویت برند تجاری شما را بهتر به مخاطب نشان می دهند.
لوگو موشن سه بعدی
در ابتدا به وسیله حجم دادن به لوگو های تولید شده، می توانیم آن ها را به مدل سه بعدی تبدیل کنیم. پس از آن به وسیله ترکیب با محیط سه بعدی و اضافه کردن دوربین و حرکت و صوت، این مدل از طراحی کامل می گردد. در نهایت این نوع لوگو اینترو ها حال و هوایی حرفه‌ای تر به تبلیغات خواهند داد. از این قابلیت، اغلب برای تلطیف و روح بخشی به ویدیو ها به صورت غیر مستقیم استفاده می کنند تا افراد را مجاب به خرید محصولات از برندی خاص کنند.



لوگو موشن‌های آماده
امروزه با توجه به پیشرفت نرم افزارهای گرافیکی و وجود قالب‌های آماده برای ساخت، این امکان برای صاحبان برند ها به وجود آمده است؛ که با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یک لوگو موشن حرفه‌ای برای کسب و کار خود داشته باشند. استفاده از قالب‌های آماده اینگونه است که؛ طرح کلی در ویدیو یا تصاویر، مشخص شده و کافی است تا مشتری آن را انتخاب کند. سپس طراحان با جایگذاری لوگوی مورد نظر و ایجاد تغییرات جزئی، آن را شخصی سازی کرده و به مشتری تحویل می‌دهند.
 
موضوع نویسنده

Puyannnn

سطح
4
 
مهمان
Sep
13,533
22,017
مدال‌ها
3
این موضوع که لوگو موشن در تبلیغات و برند سازی بسیار قوی عمل می‌کند، بر هیچکس پوشیده نیست. در ادامه به شما خواهیم گفت که استفاده از لوگو موشن چه اهمیتی دارد و چرا شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف در پی داشتن یک لوگو اینترو شخصی هستند.

کلاس کاری و پرستیژ کسب و کار
همه انسان‎‌ها تمایل به همکاری با شرکت‌‎های معتبر و یا خرید از کسب و کارهای حرفه‎ای دارند. به بیانی دیگر، ممکن است اکثر مخاطبینتان از جزئیات کار و حرفه شما خبر نداشته باشند، اما از ترندهای روز آگاه هستند و انتظار دارند چیزی که دریافت می‌کنند، حرفه‎ای و به روز باشد. طراحی لوگوموشن برای هر کسب و کاری سبب می‌شود تا آن برند در دید مخاطب خود حرفه‌‎ای تر به نظر برسد و از این طریق به اعتبار آن افزوده خواهد شد.

شکل گیری اعتماد
همواره اولین برخورد، تاثیر زیادی بر شکل‌گیری دیدگاه مخاطب‎ نسبت به برند دارد. باتوجه به اینکه لوگو اولین چیزی است که از یک برند نمایش داده می‎‌‌‌شود، نمی‌توان از تاثیر شگرف آن بر اعتمادسازی و برانگیختن احساسات مخاطب صرف‌نظر کرد. با استفاده از یک لوگوموشن خاص می‎‌‌توانید در اولین نگاه اعتماد مخاطب خود را جلب نمایید.

ماندگاری بیشتر برند در ذهن
از نظر کارشناسان، تصاویر متحرک و محتواهای ویدئویی نسبت به سایر محتواها در ذهن مخاطب ماندگارتر هستند. برخی از انیمیشن‌ها تنها در ۱۰ ثانیه اجرا می‌شوند و همان مدت زمان کوتاه تاثیر بیشتری نسبت به یک تصویر ایستا دارد. اگر در کمپین‌های برندسازی کسب و کارتان از لوگوموشن استفاده کنید، نه تنها توجه مخاطبین بیشتری به شما جلب می‎‌شود، بلکه برندتان در ذهن آن‌ها ماندگارتر نیز خواهد شد. طبق نتایج به دست آمده، برندهایی که بر روی لوگوموشن خود سرمایه‌گذاری کرده‌اند، پس از به نمایش گذاشتن آن، تاثیرات چشمگیری را در رشد کسب و کارشان مشاهده کرده‌اند.

از دیگر موارد استفاده از لوگو موشن اینترو

کاهش هزینه و افزایش بازدهی نسبت به روش‌های دیگر تبلیغاتی
امکان استفاده از آن در انواع پلتفرم
امکان استفاده در تبلیغات ویدیویی مربوط به همان کسب و کار
معرفی حرفه‌ای تر برند
 
موضوع نویسنده

Puyannnn

سطح
4
 
مهمان
Sep
13,533
22,017
مدال‌ها
3
امروزه با توجه به پیشرفت نرم افزارهای گرافیکی و وجود قالب‌های آماده برای ساخت، این امکان برای صاحبان برند ها به وجود آمده است؛ که با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یک لوگو موشن حرفه‌ای برای کسب و کار خود داشته باشند. استفاده از قالب‌های آماده اینگونه است که؛ طرح کلی در ویدیو یا تصاویر، مشخص شده و کافی است تا مشتری آن را انتخاب کند. سپس طراحان با جایگذاری لوگوی مورد نظر و ایجاد تغییرات جزئی، آن را شخصی سازی کرده و به مشتری تحویل می‌دهند.
 
بالا پایین