Puyannnn
سطح
4
مهمان
- Sep
- 13,533
- 22,017
- مدالها
- 3
لوگو اینترو ها میتوانند در انواع اندازهها و با فرمتهای مختلف تولید شوند. حال با توجه به این موضوع؛ باید از بین آنها با در نظر گرفتن نوع کسب و کار و نحوه استفاده از آن در تبلیغات، مناسبترین نوع آن را انتخاب کنیم.
لوگو موشن فلت
در این نوع از موشن ها معمولا با فضای دو بعدی سر و کار داریم. طراحی ها به صورت مینیمال و با استفاده از افکتهای گرافیکی و کارتونی انجام می شوند. سادگی شکل ها و عناصر، تایپوگرافی خوانا و درشت و استفاده صحیح از رنگ ها، هویت برند تجاری شما را بهتر به مخاطب نشان می دهند.
لوگو موشن سه بعدی
در ابتدا به وسیله حجم دادن به لوگو های تولید شده، می توانیم آن ها را به مدل سه بعدی تبدیل کنیم. پس از آن به وسیله ترکیب با محیط سه بعدی و اضافه کردن دوربین و حرکت و صوت، این مدل از طراحی کامل می گردد. در نهایت این نوع لوگو اینترو ها حال و هوایی حرفهای تر به تبلیغات خواهند داد. از این قابلیت، اغلب برای تلطیف و روح بخشی به ویدیو ها به صورت غیر مستقیم استفاده می کنند تا افراد را مجاب به خرید محصولات از برندی خاص کنند.
لوگو موشنهای آماده
امروزه با توجه به پیشرفت نرم افزارهای گرافیکی و وجود قالبهای آماده برای ساخت، این امکان برای صاحبان برند ها به وجود آمده است؛ که با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن، یک لوگو موشن حرفهای برای کسب و کار خود داشته باشند. استفاده از قالبهای آماده اینگونه است که؛ طرح کلی در ویدیو یا تصاویر، مشخص شده و کافی است تا مشتری آن را انتخاب کند. سپس طراحان با جایگذاری لوگوی مورد نظر و ایجاد تغییرات جزئی، آن را شخصی سازی کرده و به مشتری تحویل میدهند.
لوگو موشن فلت
در این نوع از موشن ها معمولا با فضای دو بعدی سر و کار داریم. طراحی ها به صورت مینیمال و با استفاده از افکتهای گرافیکی و کارتونی انجام می شوند. سادگی شکل ها و عناصر، تایپوگرافی خوانا و درشت و استفاده صحیح از رنگ ها، هویت برند تجاری شما را بهتر به مخاطب نشان می دهند.
لوگو موشن سه بعدی
در ابتدا به وسیله حجم دادن به لوگو های تولید شده، می توانیم آن ها را به مدل سه بعدی تبدیل کنیم. پس از آن به وسیله ترکیب با محیط سه بعدی و اضافه کردن دوربین و حرکت و صوت، این مدل از طراحی کامل می گردد. در نهایت این نوع لوگو اینترو ها حال و هوایی حرفهای تر به تبلیغات خواهند داد. از این قابلیت، اغلب برای تلطیف و روح بخشی به ویدیو ها به صورت غیر مستقیم استفاده می کنند تا افراد را مجاب به خرید محصولات از برندی خاص کنند.
لوگو موشنهای آماده
امروزه با توجه به پیشرفت نرم افزارهای گرافیکی و وجود قالبهای آماده برای ساخت، این امکان برای صاحبان برند ها به وجود آمده است؛ که با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن، یک لوگو موشن حرفهای برای کسب و کار خود داشته باشند. استفاده از قالبهای آماده اینگونه است که؛ طرح کلی در ویدیو یا تصاویر، مشخص شده و کافی است تا مشتری آن را انتخاب کند. سپس طراحان با جایگذاری لوگوی مورد نظر و ایجاد تغییرات جزئی، آن را شخصی سازی کرده و به مشتری تحویل میدهند.