- Jul
- 2,609
- 4,907
- مدالها
- 2
روز سوم: اجتناب و راهانداز دوم
در این مرحله خواننده میخواهد بداند شخصیت اصلی چگونه به مشکلش واکنش نشان میدهد. در این فاصله ما باید ایدۀ اصلی فیلم و کشمکش درونی را پایهریزی کنیم و سرانجام این مرحله با اتفاق بزرگی به پایان میرسد.
در این مرحله هنگامی که شخصیت اصلی سعی دارد تا مشکل پیشآمده را نادیده بگیرد و از آن اجتناب کند، شما از فرصت استفاده کنید و به مانع پیش روی او اشاره کنید و به کشمکش درونی بپردازید؛ تا به بیننده این فرصت را بدهید دربارۀ شخصیت اصلی و گذشتهاش بیشتر آگاه شود. همچنین در این فرصت داستانهای فرعی را مطرح کنید و پیش ببرید.
در این مرحله خواننده میخواهد بداند شخصیت اصلی چگونه به مشکلش واکنش نشان میدهد. در این فاصله ما باید ایدۀ اصلی فیلم و کشمکش درونی را پایهریزی کنیم و سرانجام این مرحله با اتفاق بزرگی به پایان میرسد.
در این مرحله هنگامی که شخصیت اصلی سعی دارد تا مشکل پیشآمده را نادیده بگیرد و از آن اجتناب کند، شما از فرصت استفاده کنید و به مانع پیش روی او اشاره کنید و به کشمکش درونی بپردازید؛ تا به بیننده این فرصت را بدهید دربارۀ شخصیت اصلی و گذشتهاش بیشتر آگاه شود. همچنین در این فرصت داستانهای فرعی را مطرح کنید و پیش ببرید.