جدیدترین‌ها

خوش آمدید

با ثبت نام ، شما می توانید با سایر اعضای انجمن ما در مورد بحث کنید و همچنین تبادل نظر داشته‌باشید.

اکنون ثبت‌نام کنید!
  • هر گونه تشویق و ترغیب اعضا به متشنج کردن انجمن و اطلاع ندادن، بدون تذکر = حذف نام کاربری
  • از کاربران خواستاریم زین پس، از فرستادن هر گونه فایل با حجم بیش از 10MB خودداری کرده و در صورتی که فایل‌هایی بیش از این حجم را قبلا ارسال کرده‌اند حذف کنند.

تحلیل اسپایدرمن: راهی به خانه نیست

اطلاعات موضوع

درباره موضوع به تاریخ, موضوعی در دسته معرفی فیلم و سریال توسط نویسنده- کوچک با نام اسپایدرمن: راهی به خانه نیست ایجاد شده است. این موضوع تا کنون 765 بازدید, 33 پاسخ و 0 بار واکنش داشته است
نام دسته معرفی فیلم و سریال
نام موضوع اسپایدرمن: راهی به خانه نیست
نویسنده موضوع نویسنده- کوچک
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند نوشته
آخرین ارسال توسط نویسنده- کوچک
موضوع نویسنده
مدیر بازنشسته
کاربر ویژه انجمن
کاربر ممتاز
Mar
2,182
11,202
مدال‌ها
3
مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست از گردهمایی پیتر پارکرها و تبهکارانِ مجموعه‌های قبلی اسپایدرمن برای انتقال یک پیام ناامیدکننده استفاده می‌کند: «با یادآوری نبوغ فیلم‌های قبلی مرد عنکبوتی خوش باشید، چون من بویی از آن نبُرده‌ام!»
 
موضوع نویسنده
مدیر بازنشسته
کاربر ویژه انجمن
کاربر ممتاز
Mar
2,182
11,202
مدال‌ها
3
این مطلب و تصاویر آن داستان فیلم مرد عنکبوتی را لو می‌دهند.
 
موضوع نویسنده
مدیر بازنشسته
کاربر ویژه انجمن
کاربر ممتاز
Mar
2,182
11,202
مدال‌ها
3
در اوایلِ مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست پیتر پارکر همراه‌با نِد و ام‌جی درباره‌ی آینده‌ی مشترکشان به‌عنوان دانشجو خیال‌پردازی می‌کند؛ او با هیجان‌زدگیِ ساده‌لوحانه‌ای تعریف می‌کند که حتی اگر هر سه در دانشگاه ام‌آی‌تی قبول نشوند، می‌توانند با انتخاب دیگر دانشگاه‌های بوستون به‌عنوانِ دانشگاهِ جایگزین، از ادامه‌ی تحصیلشان در شهری یکسان اطمینان حاصل کنند و از آنجایی که بوستون هم واضحا جرم و جنایت دارد، مرد عنکبوتی همچنان می‌تواند به فعالیت‌های قهرمانانه‌اش در شهری جدید ادامه بدهد. همه‌چیز عالی به نظر می‌رسد؛ یک شروع تازه برای اِکیپِ آن‌ها.
 
موضوع نویسنده
مدیر بازنشسته
کاربر ویژه انجمن
کاربر ممتاز
Mar
2,182
11,202
مدال‌ها
3
در تمام این مدت گرچه ام‌جی به نشانه‌ی موافقت سر تکان می‌دهد، اما لبخندهای زورکی و مصنوعی‌اش و تلاشش برای دزدیدنِ نگاهِ پُرشک‌و‌تردیدش از پیتر چیز دیگری می‌گویند: او واقعا با مثبت‌اندیشی پیتر موافق نیست، بلکه فقط سعی می‌کند تا جلوی خودش را از خراب کردنِ ذوق‌زدگی او بگیرد. پیتر که متوجه‌ی تلاشِ ام‌جی برای مخفی کردن احساس واقعی‌اش شده است می‌پرسد: «چی شده؟». ام‌جی جمله‌ای را به زبان می‌آورد که به شعارِ او برای مقابله با ناشناختگیِ آینده بدل شده است: «نمی‌دونم. آخه حس می‌کنم اگه انتظار داشته باشی ناامید بشی، در بدترین حالت انتظاراتت برآورده شده».
 
موضوع نویسنده
مدیر بازنشسته
کاربر ویژه انجمن
کاربر ممتاز
Mar
2,182
11,202
مدال‌ها
3
این تکه دیالوگ می‌تواند استعاره‌‌ای از رابطه‌ام با مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست تا پیش از تماشای این فیلم باشد. در ماه‌های منتهی به اکرانِ این فیلم در حین گفت‌وگو با دوستان و همکاران بحث همیشه به‌طرز اجتناب‌ناپذیری به راهی به خانه نیست کشیده می‌شد. فیلمی که به‌لطفِ گردهمایی پیتر پارکرها و تبهکارانِ مجموعه‌های سابقِ مرد عنکبوتی، باعث شده بود حتی کسانی که در حالتِ عادی اهمیت چندانی به فیلم‌های اسپایدرمنِ تام هالند نمی‌دادند هم برای دیدنش لحظه‌شماری کنند.
 
موضوع نویسنده
مدیر بازنشسته
کاربر ویژه انجمن
کاربر ممتاز
Mar
2,182
11,202
مدال‌ها
3
آن‌ها با برقی در چشمانشان درباره‌ی تریلرها، اخبار و لیک‌ها تعریف می‌کردند و من هم درحال سر تکان دادن غبطه می‌خوردم که کاش هنوز سر سوزنی به مارول اعتماد داشتم تا بتوانم‌ به همین اندازه برای دیدنِ این فیلم مشتاق باشم. گرچه از ته دل دوست داشتم راهی به خانه نیست همان فیلمِ اسپایدرمنیِ غایی سینما از آب در بیاید، اما با استناد به کیفیتِ بد دو فیلم قبلی تام هالند از این کار عاجز بودم.
 
موضوع نویسنده
مدیر بازنشسته
کاربر ویژه انجمن
کاربر ممتاز
Mar
2,182
11,202
مدال‌ها
3
چون یک قانونِ سابقه‌دار در هالیوود وجود دارد که می‌گوید وقتی یک فیلم بد به موفقیت تجاری بزرگی بدل می‌شود، نقاط ضعفش در دنباله‌اش برطرف نمی‌شوند، بلکه استودیو با پافشاری بیشتر روی فرمولی که تصور می‌کنند جواب داده است، آن‌ها را در مقایسی بزرگ‌تر و با نتایجی وخیم‌تر تکرار می‌کند. علاوه‌بر این، فیلم‌های مارول در این نقطه دیگر اجازه ندارند خوب باشند.
 
موضوع نویسنده
مدیر بازنشسته
کاربر ویژه انجمن
کاربر ممتاز
Mar
2,182
11,202
مدال‌ها
3
مسئله این نیست که آن‌ها پتانسیل یا مهارتش را ندارند؛ مسئله این است که وقتی یک استودیو پروسه‌ی فیلمسازی را تا سر حدِ بیرون دادن سه-چهارتا فیلم در سال (به‌علاوه‌ی یک مُشت سریالِ تلویزیونی) شتاب می‌بخشد و هدفِ هرکدام از این فیلم‌ها را به یک آگهی بازرگانی طولانی برای آگهیِ بازرگانی بعدی تنزل می‌دهد، نتیجه فیلم‌های سرهم‌بندی‌شده‌ی محافظه‌کارانه‌‌ی فرمول‌زده‌ای فاقدِ فردیتِ منحصربه‌فردِ خودشان هستند (مثلا فیلم‌برداری و اصلاح رنگِ بلک‌ویدو به‌عنوانِ یک فیلم جاسوسی نباید با یک اُپرای فضایی یکسان باشد، اما این‌طور است).
 
بالا پایین