- Apr
- 5,570
- 6,494
- مدالها
- 12
16- شیوه ی « نمایش » ( روانی ، حرکتی ، ترکیب )
در این روش دبیر موضوعات انشایی را از داستان های منتخب دانش آموزان به وسیله ی اجرای نمایش درکلاس (به جای روخوانی انشا ) به دانش آموزان می نمایاند و دانش آموزان از داستان خوانی راوی و نقاط ضعف و قوّت نمایش ، انشا را مورد نقدو بررسی قرار می دهند . ( در این شیوه ی ارزشیابی بیش تر کیفی بوده و درصد زیادی ازآن توسّط دانش آموزان و تحت نظارت کامل و مستقیم دبیر انجام گردد.)
در این روش دبیر موضوعات انشایی را از داستان های منتخب دانش آموزان به وسیله ی اجرای نمایش درکلاس (به جای روخوانی انشا ) به دانش آموزان می نمایاند و دانش آموزان از داستان خوانی راوی و نقاط ضعف و قوّت نمایش ، انشا را مورد نقدو بررسی قرار می دهند . ( در این شیوه ی ارزشیابی بیش تر کیفی بوده و درصد زیادی ازآن توسّط دانش آموزان و تحت نظارت کامل و مستقیم دبیر انجام گردد.)